راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت فناپ، رتبه اول تولیدکنندگان نرم‌افزار کشور در جشنواره ملی فاوا

شرکت فناپ (فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان) در دومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) که در تایخ 27 اردیبهشت سال جاری برگزار شد، رتبه اول را در بین تولیدکنندگان نرم‌افزاری کشور کسب کرد. این شرکت خصوصی که در سال 84 با مشارکت تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، یک شرکت سرمایه‌گذاری و همچنین بانک پاسارگاد تأسیس شد، فعالیت خود را با تولید نرم‌افزارهای بانکی و مالی آغاز کرد و امروز بخش قابل ملاحظه‌ای از بازار را در این حوزه از آن خود کرده است. شرکت فناپ با وجود حضور کوتاه‌مدت، موفقیت‌های بسیاری را در حوزه فناوری اطلاعات به دست آورده است که از آن جمله می‌توان به گسترده کردن محدوده کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری در حوزه‌هایی چون حمل‌ونقل هوشمند، بیمه و صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر اشاره کرد.

دومین جشنواره فاوا که یادواره شهید دکتر قندی نام گرفته است، با هدف انتخاب برترین‌های عرصه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات و در کارگروه‌ها و محورهای مختلف، همزمان با هفته ارتباطات برگزار شد و برگزیدگان آن از طرف معاون اول رئیس جمهور مورد تقدیر قرار گرفتند.

لازم به ذکر است که صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر این شرکت نیز، در هشتمین جشنواره فن‌آفرینی شیخ‌بهایی که 21-23 اردیبهشت ماه در اصفهان برگزار شد، لوح زرین سرمایه‌گذاران کارآفرین را به دست آورد.

منبع: فناپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.