راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اعطای کارت رتبه اعتباری به مشتریان موسسه توسعه

با حضور حیدر مستخدمین حسینی مدیرعامل موسسه توسعه، شعب این موسسه به 2 حوزه کلی تهران و شهرستان تقسیم شدند.

به گزارش راه پرداخت، در سومین دوره از بازدید‌های ادواری واحد‌های صف و ستاد که با هدف معرفی بازنگری در تشکیلات و ساختار امور شعب و حوزه بندی واحد‌های بانکی موسسه اعتباری توسعه صورت گرفت، حیدر مستخدمین حسینی، افزایش تعداد شعب را زمینه ساز تجدید نظر در ساختار‌های اداری وابسته به امور شعب دانست و با اشاره به اینکه تعداد واحد‌های بانکی موسسه به 50 عدد رسیده است تصریح کرد: در تشکیلات امور شعب بحث سرپرستی و حوزه مورد بحث قرار گرفت که نهایتا شعب موسسه توسعه به 2 حوزه کلی تهران و شهرستان تقسیم شدند.

مدیرعامل موسسه توسعه، به برنامه‌های سال 1391 موسسه مروری داشت و تصریح کرد: موسسه اعتباری توسعه برای نخستین بار در کشور اقدام به رتبه بندی مشتریان و اعطای کارت رتبه اعتباری به مشتریان کرده و این کارت ابزاری برای شناسایی مشتریان خواهد بود.

به گفته وی در راستای پیاده سازی این سیستم که به طور همزمان در همه شعب موسسه صورت می‌گیرد و خانواده توسعه طلایه دار این طرح جدید هستند، اعطای کارت‌های اعتباری به مشتریانی که دارای رتبه‌های برتر هستند، در دستور کار قرار گرفته است. وی افزود: صدور کارت‌های اعتباری یکی از محصولات جدید موسسه برای سال‌جاری است که موسسه این خدمت جدید را به جهت ارزش افزایی و ارزش‌آفرینی برای مشتریان برتر شعب اعطا خواهد کرد.

منبع: موسسه اعتباری توسعه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.