راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فناپ، توسن، خدمات، آرین و سامان ماهواره برترین‌های فناوری اطلاعات ایران شدند

هم‌زمان با روز جهانی ارتباطات و با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ارتباطات از برگزیدگان دومین جشنواره ملی فاوا تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ستاد خبری جشنواره فاوا در این دوره از جشنواره از میان 990 درخواست در 8 کارگروه تخصصی و 50 محور مختلف برگزیدگان مشخص و از آنها تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، نام برخی از شرکت‌های فعال در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک در فهرست برندگان دیده می‌شود.

در کارگروه تولید و پشتیبانی و در زمینه تولیدکنندگان برتر نرم افزار، و در بخش مالی و بانکی شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) رتبه اول را به دست آورد. در همین شاخه شرکت شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین (توسن) رتبه سوم را به دست آورد.

در کارگروه کیفیت و ارائه خدمات شبکه‌ای و در رشته ارزیابی اپراتورها و در شاخه اپراتور SAP شرکت ارتباطات ماهواره‌ای سامان رتبه اول را به دست آورد. رتبه‌های دوم و سوم را به ترتیب شرکت پارس ارتباطات (Pars Telecom) و شرکت آرین ماهواره از آن خود کردند. شرکت ارتباطات ماهواره‌ای سامان در کارگروه توسعه صادرات حوزه ICT  هم تقدیرنامه دریافت کرد.

در کارگروه آموزش و اطلاع رسانی و در محور  فعالیت پایگاه‌های اطلاع رسانی در زمینه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن رتبه سوم را به دست آورد. این محور رتبه‌های اول و دوم نداشت.

در کارگروه کارآفرینی و توسعه کسب و کار هم  شرکت خدمات انفورماتیک رتبه اول را در محورد کارآفرینی و توسعه کسب و کار و ارائه خدمات به دست آورد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.