راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کافه بازار و آواگیمز از مسابقه کژوال‌کمپ رونمایی کردند

دومین رویداد مشترک کافه بازار و آواگیمز یعنی کافه گیمز دو چهارشنبه 14 شهریور برگزار شد و در این رویداد از کژوال کمپ که مسابقه‌ای است برای ساخت بازی‌های موبایلی، رونمایی شد.

کافه گیمز دو که در در کارخانه نوآوری برگزار می‌شد، میزبان بازی‌سازان و فعالان این حوزه بود. علاقه‌مندان به بازی‌سازی و برنامه‌نویسان در یک رویداد 5 ساعته در مورد بازی و بازی‌سازی بیشتر شنیدند و در پایان این جلسه در مورد مسابقه casual camp صحبت شد. مدیریت این جلسه را طه رسولی، مدیر برنامه آوا گیمز بر عهده داشت.

اولین برنامه کافه گیمز دو ارائه مدیرعامل استودیو تاد بود. علی نادعلی‌زاده صحبت‌های خود را تحت عنوان «بازی بهتر فرآیند بهتر» ارائه داد. به گفته نادعلیزاده، داشتن چک‌لیست برای بازی‌سازی بیش از آنچه افراد تصور می‌کنند می‌تواند مفید واقع شود.

در قسمت بعدی ویدیوی «الفبای سافت‌لانچ بازی‌های موبایلی» به شرکت‌کنندگان نمایش داده شد. رسولی بعد از پخش این ویدیو در مورد آن به صحبت پرداخت. او عنوان کرد که بارها آن را دیده و هر بار چیزی از آن یاد گرفته است.

ایمان رومنا از کافه بازار سخنران بعدی بود. رومنا با عنوان «تصمیم خوب، تصمیم بد» نحوه افزایش فروش را تشریح کرد. او با بررسی ۲۰ اپلیکیشن پرفروش کافه‌بازار، به حاضران در جلسه نشان داد که در چه زمان‌هایی این اپلیکیشن‌ها فروش بیشتری داشته‌اند و تغییرات گرافیکی و تخفیف‌ها چطور می‌تواند تاثیرگذار باشد. رومنا درباره چگونگی رسیدن به سود بیشتر صحبت کرد.

در ادامه طه رسولی پنل «داستان‌های شکست» را برگزار کرد. او در این مورد گفت: «داستان‌های پیروزی را همه می‌دانیم و بارها در مورد آنها شنیده‌ایم. فکر می‌کنم داستان‌های شکست بیشتر به ما یاد بدهند.» در این پنل، یاسر ژیان مدیر فنی فن‌افزار، محمد زهتابی مدیر استودیو پاییزان و حسین مزروعی مدیرعامل آواگیمز تجربیات خود را به اشترااک گذاشتند.

در انتهای کافه گیمز دو از برگزاری رویداد casual camp توسط کافه بازار و آواگیمز خبر داده شد. کژوال کمپ مسابقه‌ای برای ساخت بازی‌های موبایلی است و ثبت‌نام آن از هفته آینده آغاز می‌شود. جایزه‌های تیم‌های اول تا سوم این مسابقه به ترتیب 25، 20 و 15 میلیون تومان است.

شبکه‌سازی و صحبت بین شرکت‌کنندگان و کارشناسان آخرین برنامه این رویداد 5 ساعته بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.