راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هفتمین همایش روابط عمومی الکترونیک فردا برگزار می‌شود

هفتمین همایش روابط عمومی الکترونیک به عنوان یکی از بزرگ‌ترین گردهم آیی‌های حرفه‌ای سالانهٔ مدیران و کار‌شناسان روابط عمومی کشور، با موضوع بررسی «روابط عمومی الکترونیک؛ تجارب و کارکرد‌ها» فردا ۲۵ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود.

امیر عباس تقی‌پور دبیر همایش در این باره گفت: همایش‌های سالانه روابط عمومی الکترونیک، به خوبی ضرورت استقبال آگاهانه از فناوری‌ها و ابزار نوین اطلاعات و ارتباطات را تبیین کرده و به نظر می‌رسد در حال حاضر بسیاری از روابط عمومی‌ها در رقابتی سالم برای خدمت رسانی به مردم و مخاطبانشان از طریق امکانات دنیای متکی بر فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات، در تلاش هستند.

دبیر هفتمین همایش روابط عمومی الکترونیک با اشاره به اینکه در همایش فردا و پس از برگزاری مراسم افتتاحیه که با حضور جمعی از اساتید و از جمله پروفسور یحیی کمالی‌پور رئیس انجمن جهانی ارتباطات برگزار می‌شود گفت: دکتر علی اکبر جلالی استاد دانشگاه و رئیس کارگروه سیاست‏‌های کلی ابلاغی تحول در نظام اداریبه ارائه مقاله «بررسی جایگاه روابط‌ عمومی الکترونیک در استقرار دولت الکترونیک» خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: همچنین دکتر محمد سلطانی فر مقالهٔ «موج سواری روابط عمومی نوین بر روی امواج پرقدرت شبکه‌های اجتماعی»، دکتر حسین امامی مقالهٔ «رسانه‌های اجتماعی برای بانک‌ها؛ خوب، بد، زشت؟»، دکتر حمید ضیایی پرور مقالهٔ «بررسی شاخص‌های ارزیابی پرتال‌های روابط عمومی در ایران»، سعید نوری آزاد مقالهٔ «تعامل روابط‌عمومی الکترونیک و رسانه ترکیبی تعاملی»، امیر انصار مقالهٔ «تجربه رسانه ملی در تأسیس نخستین واحد روابط عمومی الکترونیک ایران» و رضا کیمیایی مقالهٔ «گوگل؛ الگویی برای روابط عمومی الکترونیک»، را ارائه خواهند کرد.

تقی‌پور افزود: از بخش فراخوان مقالات نیز، مقالات «لزوم استفاده از سامانه واقعیت مجازی در روابط‌عمومی الکترونیک» نوشتهٔ سید مرتضی علم‌الهدی، «کاربرد گرافیک اطلاع‌رسان و خبری در حوزه روابط‌عمومی شبکه بانکی» نوشتهٔ مشترک دکتر امیرمسعود امیرمظاهری و مریم سلیمی و «درگاه‌ها و دریچه‌های عددی شهر تهران: نگاهی بر توسعه پرتال‌های شهری» نوشتهٔ علی اسماعیل‌زاده ارائه خواهد شد. ضمن آنکه از مقاله نویسان بر‌تر تجلیل خواهیم کرد. او ادامه داد: استانداران خراسان شمالی و گلستان نیز در این همایش و به دلیل حمایت از توسعه روابط عمومی الکترونیک در استان‌های تحت مدیریت خود مورد تقدیر دبیرخانه قرار خواهند گرفت.

وی با اعلام اینکه همزمان با برگزاری این همایش و از ساعت ۱۴ مراسم تجلیل از ۳۰ سال خدمت دکتر مهدی محسنیان راد به توسعه و تعمیق دانش ارتباطات نیز برگزار می‌شود افزود: دریافت بیش از ۲۰ پیام تبریک از برجسته‌ترین اساتید ارتباطات و روابط عمومی و تحسین اقدام دبیرخانه همایش به دلیل برنامه ریزی و اجرای مراسم تقدیر از دکتر محسنیان راد، نشان دهنده ضرورت برگزاری این مراسم و خدمات صادقانه این استاد و اندیشمند ارتباطات، است. تقی‌پور ادامه داد: انتشار پوس‌تر، تمبر و رونمایی از کتاب مجموعه مقالات استاد از برنامه‌های این بخش خواهد بود که با حضور و سخنرانی پروفسور کاظم معتمدنژاد پدر علم ارتباطات ایران و تعداد دیگری از اساتید، همراه خواهد شد. وی گفت: مطابق سنت مراسم‌های تجلیل از اساتید، تندیسی از استاد به ایشان اهداء و تندیس دیگر در دبیرخانه همایش نگهداری خواهد شد.

دبیر هفتمین همایش روابط عمومی الکترونیک با تشکر از همراهانی که در برگزاری این همایش با دبیرخانه مساعدت داشته‌اند گفت: همزمان با هفتمین همایش روابط عمومی الکترونیک، طرح «رابط» با هدف ایجاد بانک اطلاعات مدیران و کار‌شناسان روابط عمومی نیز آغاز بکار خواهد کرد.

منبع: ستاد خبری هفتمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.