راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور گروه مالی سامان در ششمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

بانک سامان به همراه دیگر شرکت‌های عضو گروه مالی سامان در ششمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه تهران حضور فعالی خواهد داشت.

به گزارش راه پرداخت به نقل از اداره روابط‌عمومی بانک سامان، منصور مومنی مدیر بازاریابی و توسعه مشتریان بانک سامان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: گروه مالی سامان با حضور پرقدرت در این نمایشگاه، انواع محصولات و خدمات خود را برای استفاده فعالان بازارهای پول و سرمایه کشور عرضه خواهد کرد.

مومنی گفت: در مدت برگزاری این نمایشگاه، سه باجه بانک سامان در غرفه‌ اختصاصی بانک و غرفه‌های کارگزاری سامان و کارگزاری مفید به بازدیدکنندگان انواع خدمات و سرویس‌های بانکی را ارائه می‌کنند.

مدیر بازاریابی و توسعه مشتریان بانک سامان با اشاره به جایگاه خدمات بانک سامان در بازارهای سرمایه کشور تصریح کرد: بانک سامان با برخورداری از ظرفیت‌های فنی بالا در ارائه سامانه خرید و فروش آنلاین سهام، به‌عنوان بانک عامل و معتمد فعالان بازار سرمایه کشور شناخته می‌شود.

مومنی خاطرنشان کرد: نرم‌افزار «بانکسا» از جمله خدمات ویژه بانک سامان برای فعالان بازار بورس و اوراق بهادار است که در این نمایشگاه، خدمات جدید این نرم‌افزار رونمایی خواهد شد. مدیر بازاریابی و توسعه مشتریان بانک سامان تاکید کرد: مدیران و کار‌شناسان گروه مالی سامان شامل بانک سامان، بیمه سامان، کارگزاری سامان، شرکت پرداخت الکترونیک سامان و صرافی سامان در روزهای برگزاری این نمایشگاه، با حضور در سالن ۳۵ پذیرای بازدیدکنندگان ‌و پاسخگوی پرسش‌های مختلف سازمان‌ها، موسسه‌ها، شرکت‌ها و تمام علاقه‌مندان خواهند بود.

این نمایشگاه با حضور بانک‌های دولتی و خصوصی، موسسه‌های مالی و اعتباری، شرکت‌های بیمه، کارگزاران بورس و فعالان بازارهای مالی از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.