راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تقدیر پرفسور یحیی کمالی‌پور از دکتر مهدی محسنیان‌راد

در پی اعلام برگزاری مراسم تجلیل از سی سال خدمات علمی دکتر مهدی محسنیان‌راد در توسعه و تعمیق دانش ارتباطات، پروفسور یحیی کمالی‌پور، استاد برجسته علوم ارتباطات و رئیس دپارتمان ارتباطات و هنرهای زیبای دانشگاه پوردو آمریکا پیام تبریکی صادر کرد.

دکتر مهدی محسنیان‌راد

متن کامل این پیام چنین است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سال‌هاست که دکتر مهدی محسنیان‌راد را می‌شناسم و افتخار همکاری‌های متعدد علمی، شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی، تبادل نظر، و چاپ یک مقاله مشترک با ایشان درباره تاریخ روابط‌عمومی در نشریه انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (ایپرا) را داشته‌ام.

همواره با ایشان در تماس بوده و از نوشته‌ها و کتاب‌های مفیدشان بهره برده‌ام؛ از جمله کتاب چند جلدی «ایران در چهار کهکشان ارتباطی» که اثری ماندگار، فوق‌العاده، پرمحتوا، مستند، و نشانگر عشق و علاقه این استاد اندیشمند، پرانرژی، و موفق به حوزه ارتباطات و دغدغه همیشگی ایشان برای ارتقاء سطح علمی این رشته در ایران است.

به این همکار و دوست ارجمند می‌بالم و بسیار خرسندم که برگزارکنندگان هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک تصمیم گرفته‌اند که از سه دهه فعالیت علمی و تحقیقی دکتر محسنیان‌راد قدردانی کنند. پیشاپیش به این استاد گرانقدر ارتباطات تبریک می‌گویم و برایشان تندرستی، سرافرازی، و موفقیت روزافزون آرزو دارم. یحیی کمالی‌پور.

 

این مراسم همزمان با برگزاری هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

منبع: دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.