راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گوگل ولت یک کیف پول بهتر (باز نشر)

با استفاده از گوگل ولت در زمان و پول خود صرفه جویی کنید.

به اینجا رسیدیم که گوگل ولت یک کیف پول موبایلی است که وجود خارجی ندارد و به صورت مجازی اطلاعات کارت‌های اعتباری کاربر، پیشنهادهای معاملاتی، انواع کپن‌ها و تخفیف‌ها و مواردی دیگر را بر روی موبایل کاربر دخیره می‌کند تا کاربر بتواند به صورت آنلاین یا آفلاین از آنها برای انجام خریدهای کوچک روزانه‌اش استفاده کند.

 

موبایلتان را کیف پولتان کنید

اپلیکیشین موبایلی گوگل ولت به صورتی امن اطلاعات کارت‌های اعتباری کاربر و پیشنهادهای معاملاتی او را بر روی موبایلش ذخیره می‌کند. وقتی شخص به فروشگاهی می‌رود که به reader گوگل ولت مجهز باشد، می‌تواند رسید خرید خود را با موبایلش بپردازد. برای این کار فقط کافیست موبایل خود را به دستگاه پایانه فروش گوگل (یا همان reader) نزدیک کند یا با موبایلش ضربه کوچکی به آن بزند تا تراکنش خرید انجام دهد – کاری شبیه به پرداخت کرایه متروهای تهران از طریق بلیط‌های الکترونیک فقط با این فرق که آن موبایل است و البته چندیدن فرق بزرگ دیگر هم دراد.

***چطور می‌شود از گوگل ولت به صورت آفلاین استفاده کرد؟

کیف پول شما در اینترنت

سرویس آنلاین گوگل ولت اطلاعات کارت‌های اعتباری کاربر را بر روی کلود (cloud) ذخیره می‌کند. وقتی کاربر در سایت‌های فروش اجناس وب چرخ می‌زند، در صورتی که آن سایت گوگل ولت را قبول کند، کاربر با وارد شدن به حساب کاربری گوگل ولت خود می‌تواند خریدهایش را سریع و بی خطر انجام دهد.

***چطور می‌شود از گوگل ولت به صورت آنلاین استفاده کرد؟

این مطلب اولین بار در 3 اردیبهشت 91 منشتر شد و در 14 اذر 91 باز نشر شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.