راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مستخدمین حسینی رئیس شورای عالی کانون بانک‌هاي خصوصی

حیدر مستخدمین حسینی، مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه، رئيس شورای عالی کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی شد. حیدر مستخدمین حسینی به عنوان ريیس شورای عالی کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی برای یک دوره یک ساله برگزیده شد.

کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی که در سال 1383 با استناد به ماده 31 قانون کار جمهوری اسلامی ایران و آئین نامه مصوب دی ماه 1371 هیات وزیران در اداره کل سازمان‌های کارگری و کار فرمایی توسط بانک‌های اقتصادنوین، پارسیان، کار آفرین، سامان و نیز موسسه اعتباری توسعه به ثبت رسید و از آن زمان تاکنون بانک‌های تازه تاسیس به این کانون پیوسته‌اند.

این کانون دارای اساس‌نامه‌ای در 6 بند کلی است و ایجاد هماهنگی بین بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی عضو، مطالعه و تحقیق در خصوص مسائل پولی و بانکی و ارائه پیشنهادهاي لازم به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شبکه بانکی کشور در جهت توسعه و پیشرفت بانکداری و گسترش خدمات بانکی کشور، ارائه نظرات مشورتی به بانک‌ها و موسسات اعتباری عضو و سایر بانک‌های کشور، دفاع از حقوق و منافع عمومی و صنفی مشترک بانک‌ها و موسسات اعتباری عضو کانون و تقبل نمایندگی آنها در برابر سایر مراجع کشور و ایجاد هماهنگی لازم در جهت ارتقاي وضع استخدامی و افزایش سطح کارآیی کارکنان بانک‌ها و موسسات اعتباری عضو از جمله اهداف در اساسنامه است.

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.