راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

قابلیت جدید اپلیکیشن سرمایه‌گذاری سرکل اینوست برای تازه‌واردان به حوزه ارزهای رمزنگاری‌شده

زمانی که می‌خواهید تازه برای اولین بار کار با ارزهای رمزنگاری‌شده را آغاز کنید، سرکل اینوست (Circle Invest) بهترین و ساده‌ترین محصول است.

زمانی که اپلیکیشن سرکل تازه راه‌اندازی و وارد بازار شده بود، برخی آن را با کوین‌بیس مقایسه کردند و حتی به این نتیجه رسیدند که کار با اپلیکیشن سرکل به نسبت راحت‌تر است.

در ابتدای کار فقط ارزهای بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، اتریوم، اتریوم کللاسیک و لایت‌کوین در سرکل اینوست وجود داشت اما اکنون مونرو و زی‌کش هم به لیست ارزهای رمزنگاری‌شده آن اضافه شدند و اگر شماهیچ شناختی ارز این ارزها نداشته باشید، شاید برایتان سخت باشد تا تصمیم بگیرید که پولتان را کجا سرمایه‌گذاری کنید.

به همین دلیل هم دکمه‌ای در اپلیکیشن سرکل وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا تمامی کوین‌های موجود در سرکل اینوست را خریداری کنید.

درواقع شما می‌توانید مبلغی که می‌خواهید سرمایه‌گذاری انجام دهید را مشخص کنید و سرکل اینوست هم به‌‌صورت اتوماتیک سرمایه شما را باتوجه به سرمایه بازار هر کدام از ارزها، در بخش‌های مختلف تقسیم می‌کند.

برای مثال سرمایه بازار بیت‌کوین بیشتر از سرمایه بازار زی‌کش است، درنتیجه زمانی که سرکل اینوست کار سرمایه‌گذاری را برای شما انجام می‌دهد، درنهایت شما ارز بیت‌کوین بیشتری نسبت به زی‌کش خواهید داشت.

در حال حاضر این اپلیکیشن روی اپل استور و پلی‌استور و برای افرادی که در نیویورک هستند در دسترس است و قرار است که در برخی نقاط اروپا هم عملیاتی شود.

سرکل می‌گوید که ممکن است مانند دیگر صرافی‌ها کمی تغییر قیمت برای خرید و فروش ارزها وجود داشته باشد اما هیچ هزینه کارمزد اضافی روی عملیات خریدوفروش اضافه نخواهد شد.

منبع: Techcrunch

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.