راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خرید اینترنتی بیمه هزینه‌ها را کاهش می‌دهد

دنیای اقتصاد / درحال حاضر، مردم در تمام مراکز استان سراسر کشور می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار یا وب‌سایت بیمیتو، پیشنهادهای شرکت‌های مختلف بیمه‌ای را با هم مقایسه و بهترین بیمه را خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت بیمیتو، حامد ولی پوری با بیان این مطلب به «دنیای اقتصاد» گفت: «خرید از بیمیتو نه تنها گران‌تر از دفاتر سنتی فروش بیمه در سراسر کشور نیست، بلکه راهکاری ارزان‌تر برای بیمه شدن است.»

راهکار ارزان‌تر برای بیمه شدن، تخفیفات ویژه‌ای است که بیمیتو در مقاطع زمانی مختلف به کاربران ارائه می‌کند. او افزود: «بیمیتو حدود یک سال پیش با هدف ایجاد تسهیل فرآیند خرید بیمه برای مردم آغاز به‌کار کرد. تیم جوان بیمیتو، با وجود تمام موانعی که به‌طور سنتی در فضای کسب‌وکار کشور وجود داشت، امروز توانسته امکان مقایسه و خرید آنلاین بیمه‌های شخص ثالث، بدنه، آتش‌سوزی، مسافرتی خارج از کشور و عمر و سرمایه‌گذاری را از بیش از ۱۵ شرکت بیمه فراهم کند.»

ولی‌پوری ادامه داد: «درحال حاضر، مردم در تمام مراکز استان سراسر کشور می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار یا وب‌سایت بیمیتو، پیشنهادهای شرکت‌های مختلف بیمه‌ای را با هم مقایسه و بهترین بیمه را خریداری کنند.»

مدیرعامل شرکت بیمیتو درباره طرح‌های اخیر این شرکت گفت: «طبق بررسی‌های مختلف، هر فرد باید حدود سه ساعت زمان صرف کند تا بتواند خدماتی مانند صدور اولیه، تعویض، تمدید یا… را برای دفترچه بیمه خود دریافت کند. این زمان در حال حاضر و با استفاده از سامانه بیمیتو، به چیزی حدود ۳ دقیقه کاهش می‌یابد.»

ولی‌پوری با اشاره به حمایت از استارت‌آپ‌ها، گفت: «اگر رویکرد حمایتی نهادهایی مانند بیمه مرکزی در قبال استارت‌آپ‌های حوزه بیمه وجود نداشت، چنین موفقیت‌هایی حاصل نمی‌شد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.