راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپیزود اول از فصل اول پادکست فین‌تک لند منتشر شد

اولین اپیزود فصل اول پادکست‌های فین‌تک لند منتشر شد. در این قسمت به بهانه کتاب گسست بانک‌ها از احمد میردامادی دعوت کردیم به استودیو بیاید که درباره کتاب گفت‌وگو کنیم. در این گفت‌وگو درباره برت کینگ، کتاب و آینده فناوری در ایران صحبت کردیم. امیدواریم نتیجه به دردبخور شده باشد.

۲۷ دی ماه ۱۳۸۹ در اولین هم‌اندیشی جوان و رادیو به رادیویی‌ها گفته بودم که باید پادکست را جدی بگیرند. حالا بعد از چند سال دوری از پادکست، از این هفته می‌خواهیم از این کانال برای ارتباط و پیام‌رسانی استفاده کنیم.

رابطه من و پادکست به دو سه بخش تقسیم می‌شود.
قبل از ۲۷ دی ماه ۱۳۸۹، صدها پادکست تولید کردم ولی آن زمان مثل امروز نه بسترهای پخش مناسب وجود داشت در ایران و نه شبکه‌های اجتماعی جا افتاده بود. تجربه خوب آن روزها من را رساند به ۲۷ دی ماه ۱۳۸۹.
۲۷ دی ماه ۱۳۸۹ در رویدادی که رادیو جوان صدا‌وسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار کرده بود، برگزیده شدم و آن زمان سه سکه بهار آزادی جایزه گرفتم. فکر کنم همان سه سکه دولتی کار خودش را کرد و رابطه من با پادکست قطع شد. تا این که رسیدیم به ۲۵ بهممن ماه ۱۳۹۵.
اگر همکاری و مساعدت و همراهی بچه‌های خوب شنوتو نبود شاید این فاصله به وصل نمی‌رسید. به کمک همکارانم و بچه‌های خوب شنوتو می‌خواهیم هر هفته پادکست فین‌تک‌ لند را شروع کنیم. برنامه‌ای برای گفت‌وگو درباره فناوری‌های مالی و آینده آن در ایران.
امیدوارم به دردبخور باشد.

اپیزود اول از فصل اول فین‌تک لند را از شنوتو بشنوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.