راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین برنده «پات میلیون ریال» ایران کیش مشخص شد

امین شه‌بخش دومین برنده جایزه «پات میلیون ریال» شرکت کارت اعتباری ایران کیش، در نمایشگاه الکامپ شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، دومین برنده نمایشگاه الکامپ و قرعه‌کشی «پات میلیون ریال» شرکت کارت اعتباری ایران کیش، به‌اندازه شماره کفش خود (42)، برنده 42 میلیون ریال وجه نقد شد.

شه‌بخش بعد از برنده شدنش در قرعه‌کشی گفت: «طبق سال‌های قبل برای بازدید از نمایشگاه الکامپ به این سالن آمدم که با مسابقه شرکت ایران کیش آشنا شدم و تصمیم گرفتم نرم‌افزار جدید پات را نصب و شانس خود را امتحان کنم. البته بازی «پات میلیون ریال» هم برایم جذاب آمد.»

iraele-way2pay-95-09-27

دومین برنده پات میلیون ریال ادامه داد: «ایده ایران کیش ایده جالبی بود و قرعه‌کشی هم طبق وعده سر وقت انجام شد.»

او درباره تصمیمش درباره این چهل و دو میلیون ریال گفت: «من و دوستم قرار بود که هرکدام برنده شدیم جایزه‌مان را تقسیم کنیم برای همین هم نیمی از این جایزه به دوستم می‌رسد.»

غرفه شرکت ایران کیش واقع در سالن 41، طی چهار روز برگزاری نمایشگاه الکامپ از روزهای بیست و پنجم تا بیست و هشتم آذرماه جایزه «پات میلیون ریال» را به بازدیدکنندگان اهدا می‌کند.

iraele-1-way2pay-95-09-27

برای شرکت در این مسابقه و قرعه‌کشی «پات میلیون ریال» بازدیدکنندگان با نصب نسخه جدید نرم‌افزار پات در نمایشگاه الکامپ، می‌توانند تکه‌های مختلف پازل یک عکس که به شکل کدهای QR، پشت لباس برخی همکاران ایران کیش حک شده را اسکن کنند و به وسیله این نرم‌افزار (پات)، آن عکس را کامل کنند تا در قرعه‌کشی پات میلیون ریال، شرکت داده شوند. بازدیدکنندگان با نصب نرم‌افزار جدید پات و تکمیل این پازل، می‌توانند به‌اندازه شماره پای خود «میلیون ریال» وجه نقد دریافت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.