راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهاردهمین شماره گزارش اقتصادی شاپرک منتشر شد

چهاردهمین شماره «گزارش اقتصادی شاپرک»، بولتن تخصصی شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک)، حاوی اطلاعاتی جامع از وضعیت پرداخت الکترونیک کشور در مردادماه 1395 منتشر شد.

گزارش اقتصادی شاپرک در پنج بخش اصلی بر موضوعاتی چون «جایگاه شاپرک در اقتصاد ملی»، «شاخص‌های عملکردی شاپرک»، «کیفیت انجام خدمات پرداخت الکترونیکی کارت»، «بررسی عملکرد شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت» و «بررسی وضعیت بانک‌های صادرکننده و پذیرنده» متمرکز شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شاپرک، «گزارش اقتصادی شاپرک» به‌صورت دوره‌ای در راستای رسالت شاپرک مبنی بر اطلاع‌رسانی در فضای پرداخت الکترونیک کشور منتشر می‌شود و هدف از انتشار آن کمک به فعالان حوزه پرداخت الکترونیک کشور در عرصه‌های تصمیم‌گیری و اجرایی است.

چهاردهمین شماره «گزارش اقتصادی شاپرک» را از اینجا دانلود کنید.

1 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    شرکت داده ورزی سداد پس رفت داشته و بانک ملت پیشرفت !
    داده ورزی دارد با مغز از روی بام می افتد.

    من با خدمات اینترنتی اکثر بانکها کار کرده ام. نه به عنوان یک فرد پردرآمد بلکه به عنوان علاقمند به خدمات غیرحضوری بانکی.
    در طی این مدت اینترنت بانک مسکن را می پسندم. خدمات سهل الوصول و نوین و تازه ای ارائه می کند.

    از بانک ملی خیلی راضی بودم اما متاسفانه دچار زلزله شدند! اول رعد ملی را کان لم یکن کردند و بعد با راه اندازی بام ، مشتری هایشان را تحقیر کردند.
    ای کاش سامانه بام شرط عضویت پیامکی را بردارد و خدمات گذشته سایت بانک ملی نیز برگردانده شود.
    در گزارش شاپرک وضعیت به پرداخت روز به روز بهتر می شود و این در نوع خودش جالب است که با وجود این همه رقابت هم چنان پیشتازی این شرکت روزافزون است.

    با تشکر از راه پرداخـــت و سردبیران تلاشگر آن.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.