راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برنامک 720، شکلی متفاوت از ارائه خدمات بر بستر USSD

ussd-pasargad-fanap-index-way2pay-93-02-08بانک پاسارگاد به منظور تسهیل استفاده از خدمات پرداخت الکترونیک، برنامک 720 را طراحی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، «برنامک 720» برنامه‌ای است که برای سهولت استفاده از سامانه‌ امپاد – پرداخت امن پاسارگاد از کانال USSD، که با شماره‌گیری #720* قابل دسترس است- طراحی شده‌است. این برنامه امکان بهره‌مندی آسان‌تر را از خدمات پرداخت الکترونیکی، برای کاربران فراهم می‌سازد.

بر اساس این خبر، کاربران پس از نصب این برنامک، قادر خواهند بود در مناطقی که تحت پوشش شبکه‌‌ مخابراتی است، انواع فعالیت‌های پرداخت الکترونیکی خود را از طریق اتصال یک یا چند کارت بانکی عضو شتاب به سیم‌کارت تلفن همراه خود، رایگان و بدون نیاز به اینترنت انجام دهند. همچنین از این طریق می‌توان خدماتی مانند خرید شارژ تلفن همراه، دریافت موجودی کارت، انتقال وجه کارت به کارت (در حال حاضر صرفاً برای کارت‌های بانک پاسارگاد )، هواداری باشگاه‌های فوتبال و تیم ملی، پرداخت قبوض، کمک به خیریه و خرید بلیت سینما را دریافت کرد. هم‌اکنون این برنامک برای تلفن‌های‌همراه دارای سیستم‌عامل اندروید و بر روی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل قابل اجراست.

گفتنی است برای بهره‌مندی از خدمات این برنامک در اختیار داشتن رمز دوم کارت ضروری است. همچنین کلیه تراکنش‌های مالی جهت افزایش امنیت اطلاعات کاربران، از طریق سامانه‌ پرداخت امن بانک پاسارگاد انجام می‌شود.

کاربران می‌توانند برنامک را از این‌جا دریافت نمایند.

منبع: بانک پاسارگاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.