پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دسته مطالب مرتبط با
تجربه کاربری
هفت مؤسسه مالی و شرکت فینتکی برتر سال 2017 در ارائه تجربه مشتری
بهتازگی مراسم اهدای جوایزی توسط Networld Media Group در شیکاگو و با حمایت Cineplex Digital Media برگزار شد. این…
تجربهٔ کاربری (UX) لازمهٔ استفاده از اپلیکیشنهای موبایل بانک
نویسنده: جیم ماروس / جامعترین تحقیقی که در این زمینه تا به حال انجام شده، نشان میدهد بین طراحی اپلیکیشنهای…
رمیس به دنبال ایجاد تحول در ابزارهای پرداخت موبایلی است
شرکت افزارپرداز رمیس، اخیراً واحدی راهاندازی کرده است با نام ITS که توجه زیادی را به خود جلب کرده. به گفته مدیران…
طراحی تجربه کاربری بانکداری همراه در ایران و جهان
رسول قربانی؛ ماهنامه عصر تراکنش / امیررضا فرهادی تاکنون در ایران چند کارگاه در زمینه تجربه کاربری داشته است، با او…
کاربر پژوهی و طراحی تجربه کاربری در بانکداری اینترنتی
ماهنامه پیوست؛ حامد بیدی، مدرس دانشگاه و مدیرعامل مرکز طراحی اسپیرال / این روزها بارها در تبلیغات مربوط به بانکها…
ابزارهای پوشیدنی پرداخت از آنچه تصور میکنیم به ما نزدیکترند! / تجربه استفاده از دستبند G&D
در چند سال گذشته یکی از روندهایی که مدام در مورد اهمیت آن صحبت شده، فناوریهای پوشیدنی است. به نظر میرسد در آینده…
همکاری شرکت پژواک فناپ و شرکت بلژیکی نامان در حوزه طراحی تجربه کاربری
شرکت بلژیکی نامان که متخصص در حوزه طراحی تجربه کاربری است، برای نخستین بار با یک شرکت ایرانی تفاهمنامه همکاری امضا…
فاطمی: آیا EMV با تجربه کاربری در تضاد نیست؟
در سمینار شناسایی و پیشگیری از تقلب که 21 اردیبهشتماه توسط دبیرخانه دائمی ایکوبیگ با حضور دیوید کول مدرس…
بهبود تجربهی کاربری؛ راهی است به دل مشتریان
متمایز بودن، دیده شدن و درخشیدن همان چیزی است که آدمها را به تغییر وا میدارد. این تغییرات گاهی وقتها در حد…
فرهادی از تجربه کاربری و نقش آن در اکوسیستم نوین بانکی میگوید
امیررضا فرهادی مدیرکل بخش دیجیتال شرکت بینالمللی CARAT، کارگاه «تجربه کاربری و نقش آن در اکوسیستم نوین بانکی» را…
اسکوتیابانک زبدههای تجربه کاربری و رابط کاربری را دور هم جمع میکند
اسکوتيابانک (Scotiabank) يکي از بانکهاي بزرگ و مطرح کانادا، قصد دارد يک مرکز ويژه به نام «کارخانه ديجيتال» در مرکز…
تجربه کاربری همه چیز است؛ همه چیز تجربه کاربریست
مدتی است که گروه مانکیز در سایت راه پرداخت، تجربه کاربری در صنعت بانکداری را موردبحث خود قرار داده است. مطالبی که…
52 ایده برای طراحی یک رابط کاربری با تجربه کاربری خوب
مجموعهای از بهترین ایدههای طراحی رابط کاربری / تجربه کاربری خوب را برای شما گردآوری کردیم، که علاوه بر سهولت…
تاثیر تجربه کاربری مثبت مشتریان در استفاده از خودپردازها برنگهداری و جذب مشتریان جدید
بر طبق گزارش بانکداری مشتری جهانی Ernst and Young در سال 2014 و تحت عنوان «برنده از طریق تجربه مشتری»، یک تجربه بد…
بررسی تجربه کاربری کیف پول الکترونیکی سیمرغ
در سالهای اخیر برخی از بانکهای کشور اقدام به صدور کارت کیف پول برای مشتریان خود کردهاند، هرازگاهی هم خبرهایی از…
تفاوت میان تجربه کاربری و رابط کاربری به زبان ساده
افراد بسیاری که سروکارشان با وب است میتوانند تفاوت میان تجربه کاربری و رابط کاربری را بیان کنند اما بهترین توضیحی…
چرا در طراحی تجربه کاربری خدمات برای مشتریان بانکی، باید اول روی موبایل تمرکز کرد؟
این مطلب در ادامه مطالب «تجربه کاربری موفق در بانکداری» و «سادگی اولین اصل تجربه کاربری موفق در بانکداری» است که…
چطور طراحی تجربه کاربری دنیا را تغییر داد؟
فناوری با ایجاد ابزارهایی که در عین داشتن خلاقیت بیشتر و باهدفتر موجب آسانتر شدن انجام کارها برای انسان میشود،…