پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دسته مطالب مرتبط با
تجربه کاربری
تمایل نسل هزاره به خرید از فروشگاههای فیزیکی / تحولات دیجیتال هنوز هم لنگ میزند
علیرغم اینکه نسل هزاره، به خرید از طریق گوشیهای تلفن همراه هوشمند و تبلتهای مدرن شهرت دارند، اما تحقیقات نشان…
چرا با وجود رشد چشمگیر تلفنهای همراه، تعداد کاربران بانکداری موبایلی رشد چندانی نداشته است؟
هر روز، به تعداد افرادی که بانکداری سنتی را کنار گذاشته و به تکنولوژی روی میآورند، افزوده میشود. برآورد میشود که…
کنفرانس تجربه کاربری UserX2018 روزهای 26 و 27 مهرماه برگزار میشود
شرکت نوآفرینان کنفرانس تجربه کاربری UserX2018 را در روزهای 26 و 27 مهرماه در سالن همایشهای دانشگاه تربیت مدرس…
برگزاری اولین همایش تجربه کاربری UserX2018 با حمایت ارتباط فردا
این روزها اهمیت تجربه کاربری در فضای تجارت الکترونیکی و پرداخت بر کسی پوشیده نیست، در حوزه فناوریهای مالی به دلیل…
همکاری اپراتور موبایل با استورهای اندرویدی، فرصت یا تهدید؟
فرزانه صندوقداران؛ مدیر عملیات مایکت / امروزه با رشد استفاده از اپلیکیشنهای موبایلی، اپ استورها به یکی از…
فریدی: اینترنت بانک جدید حصین معنای واقعی بانکداری شرکتی را به همه نشان میدهد
مجموعه حصین بهتازگی یک نسخه جدید از محصول اینترنت بانک خود ارائه داده است که به گفته فریدی مدیر محصول آن در بحث…
بهبود تجربهی کاربری دیجیتالی / حتی بهترین بانکهای دنیا هم نیاز به تغییر دارند
از دیدگاه فوربز (Forbes) بزرگترین بانکهای جهان از نظر تجربه دیجیتال مشتریان در چه وضعیتی هستند؟ آیا همبستگی قوی…
محمد ولیزاده: سکه به دنبال تسهیل مسیر پرداخت در کشور است
موبایل طوفانیترین ابزاری بوده که در 100 سال گذشته با سرعتی خیرهکننده زندگی بشر را تغییر داده و به طبع این روند،…
دهه هشتادیها را دریابید / برای آنها در بازارهای مالی برنامه ویژهای دارید؟
احتمالاً همکلام دهه شصتیها که شوید از سه نوبته بودن مدارس بگویند، از کنکوری که برای آنها کابوس بود تا کار پیدا…
یک اپ و سه نشان / گفتگو با بنیانگذاران موبایلت
پریناز قاسمی؛ ماهنامه عصر تراکنش / اگر نگاهی به دستهبندی استارتآپهای فینتک ایران بیندازیم جای خالی…
نسخه جدید اپلیکیشن ایوا چه قابلیتهایی را برای کاربران در نظر گرفته است؟
شرکت پرداخت الکترونیک سداد، نیمه دوم سال 1395 از اپلیکیشن پرداخت خود با نام «ایوا» رونمایی کرد. در این اپلیکیشن…
همهکاناله مانند گوگل / نگاهی به رویکرد همهکاناله اومنیچنل در دنیای بانکداری
علی حاجیزاده مقدم، مدیرعامل شرکت آدانیک؛ ماهنامه عصر تراکنش / این روزها در دنیای بانکداری درباره رویکرد همهکاناله…
چرا موبایلت، بهترین اپلیکیشن حوزه فینتک در دهمین جشنواره وب شد؟
در جشنواره وب و موبایل امسال، اپلیکیشن موبایلت تندیس افتخاری بهترین اپلیکیشن موبایل سال را در حوزه فینتک دریافت…
تراکنش در کمتر از 30 ثانیه / گزارشی از تجربه کاربری کارتخوانهای موبایلی اسپکترا
کارتخوانهای موبایلی یا MPOS از سال 2014 به علت نیازی که در کسبوکارهای خرد حس میشد، وارد بازار جهانی شد.…
اپلیکیشنها هم تجربه و هم رابط کاربری بهتری را برای مردم فراهم میکنند/ گفتگو با مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد دررابطه با تصمیمات جدید در بستر USSD
با اعمال بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر ایجاد تغییرات در بستر USSD، دیگر نمیتوان از آن برای خرید شارژ تلفن همراه و…
بانکها برای ارائه تجربه آمنیچنل (omnichannel)، سرمایهگذاری میکنند
مترجم: مسعود عبادی، Efma / نوآوری در کانالها، هنوز هم اولویت اصلی مؤسسات مالی سراسر دنیا است. آنها میخواهند تا…
10 باور غلط رایج در طراحی تجربه کاربری (UX)
تجربه کاربری مطلوب تنها متشکل از محصول و خدمات و شکل شمایل اپلیکیشن نیست، بلکه به معنای طراحیِ تمامی پروسهها و…
برنده 40 هزار دلاری Money 2020 لاس وگاس مشخص شد / تجربه مشتری کلیدواژه روز سوم رویداد
روز سوم رویداد مانی 2020 روز سرنوشتسازی برای استارتآپهایی بود که در این رویداد حضور داشتند و طی روزهای اول و دوم…