راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه فناوریهای مالی است.
-
اومنی چنل
حصین با دو محصول یوبیپروسس و بیزوتاپ، BPMS در سازمانهای بزرگ و کسبوکارهای کوچک را هدف گرفته
مدیران امروزی میدانند که افزایش اثربخشی و کارآیی سازمان در گرو طراحی بهینه و منعطف فرآیندهای سازمانی است. به همین دلیل در طول نیم قرن گذشته نظریهپردازان مدیریت توجهی ویژه به حوزه فرآیند، مدیریت فرآیند و بهبود فرآیند داشتهاند. چالش کنونی…
تا چند روز دیگر رویداد سیملس ۲۰۱۸ در دبی برگزار میشود
سیملس 2018روزهای یکشنبه و دوشنبه، 26 و 27 فروردین ماه در مرکز بینالمللی کنوانسیون و نمایشگاه شهر دبی برگزار میشود. این رویداد که یک تجربه 19 ساله را با خود به همراه دارد و از رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه کارش را شروع کرد و امروزه با…
بانکداری آمنیچنل در ایران چه وضعیتی دارد؟ / کجای راهیم؟
بانکداری آمنیچنل (OmniChannel) یا آنطور که برخی آن را همه کاناله معرفی کردهاند، مفهومی است که در سالهای اخیر بیش از هر زمان بر سر زبانها افتاده و موضوع بحثهای مختلف در بانکداری الکترونیک قرار گرفته است. با آمنیچنل مشتریان و بانکها در…
نگاهی به حضور شرکت GRG در ایران/ گفتگو با عادل هژبر نماینده این شرکت در ایران
ماهنامه عصر تراکنش/ بیش از 10 سال است که از حضور GRG در بازار ایران میگذرد؛ شرکتی چینی که مقر اصلی آن در گوانگژو است و به بیش از 80 کشور در سطح جهان خدمات سختافزاری و نرمافزاری در حوزه بانکی ارائه میدهد. این شرکت در بازار چین، به عنوان…
رونمایی از اولین کتاب در حوزه مدیریت مراکز ارتباط در چهارمین سمینار مرکز تماس
چهارمین سمینار «نسل آینده مرکز ارتباط» پنجشنبه هفتم دی ماه در ساختمان مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس توسط شرکت سفیر آبی آرام برگزار شد. این سمینار شامل هفت محور اصلی «تحول در ارائه خدمات به مشتریان»، «مرکز تماس مرده است، زنده باد…
بانکها برای ارائه تجربه آمنیچنل (omnichannel)، سرمایهگذاری میکنند
مترجم: مسعود عبادی، Efma/ نوآوری در کانالها، هنوز هم اولویت اصلی مؤسسات مالی سراسر دنیا است. آنها میخواهند تا تجربه کاربری مثبتی را در تمام کانالهای اصلی خود، آنلاین، موبایل و شعبه، ایجاد کنند.
در قسمتی از مقاله «Efma» به نام…
خودپردازها نمیمیرند، متحول میشوند
امسال پنجاهمین سالگرد عرضه اولین دستگاه خودپرداز بود که نخستین دستگاه خودپرداز در تاریخ 27 ژوئن سال 1967 در بانک Barclays در لندن نصب شد. دستگاه پرداخت پول یا خودپرداز از آن زمان تاکنون راه طولانی را پیموده و به مجرای ارتباطی اصلی بانکها و…
هفت مؤسسه مالی و شرکت فینتکی برتر سال ۲۰۱۷ در ارائه تجربه مشتری
بهتازگی مراسم اهدای جوایزی توسط Networld Media Group در شیکاگو و با حمایت Cineplex Digital Media برگزار شد. این مراسم به مؤسسات مالی نوآور و مصرفکننده محور و همینطور ارائهدهندگان فینتک اختصاص دارد که توانستهاند به هر نحو ممکن در بهبود…
مدیرعامل شرکت بکبیس بهعنوان کارآفرین آنلاین سال توسط LOEY Awards انتخاب شد
جوک پلِیتر (Jouk Pleiter) مدیرعامل و همبنیانگذار شرکت بکبیس (Backbase)، بهعنوان کارآفرین آنلاین سال، توسط LOEY Awards انتخاب شد.
LOEY که مخفف عبارت Leading Online Entrepreneur of the Year است، به حوزه کارآفرینی آنلاین کشور هلند…
درباره برنامهها و دستاوردهای جدید توسن تکنو در گفتگو با محمد مظاهری
چقدر نگران «پژواک رمز» مشتریانمان هستیم؟ کمپین «#رمز-را-خودمان-وارد-کنیم» یا «#پژواک-رمز» از برنامههای جدید شرکت توسن تکنو است تا بانکها و PSPها را متوجه مسئولیت مهمشان در قبال حفظ و ارتقای امنیت رمز مشتریان کنند. علاوه بر بحثهای…
با پنج روند برتر بانکداری و فینتک سال آشنا شوید
درک کورکوران (Derek Corcoran)؛ Avoka/ پیشبینیها در سال 2017 نشان میدهد که صنعت بانکداری، با شدت و شتاب بیشتری، در مسیر تغییر و تحولات دیجیتال به کارش ادامه خواهد داد. در ادامه 5 روند برتر در حوزه بانکداری و فناوریهای مالی سال و نحوه…