پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دسته مطالب مرتبط با
یادداشت
آخرین یادداشتهای روز فعالان حوزه فناوری اطلاعات بانکی، پرداخت و فینتک در خصوص دغدغههای روز این صنعت را از اینجا در سایت تحلیلی خبری راه پرداخت ببینید
چرا مدیریت و نگهداشت دادههای CRM مهم است؟
بهنام بهزادیفر، مشاور در حوزه استراتژیهای مدیریت ارتباط با مشتریان / دادهها یکی از مهمترین داراییهای یک!-->…
بررسی تجارب جهانی درآمدزایی از داده در بانکداری
احسان باقری، کارشناس بانکی / با رشد فناوری و اهمیت و حجم تولید داده که طبق مطالعات انجامشده معادل 90 درصد!-->…
در مسیر مشتریمداری / قابل اطمینانترین مسیر رشد پایدار هر کسبوکار، شنیدن نیازهای مشتریان است
مستعان صدقانی، مدیر تجربه مشتریان دیجیپی / همیشه کسبوکار و رقابت در کنار یکدیگر شکل گرفته و پیش!-->…
بانکها در حوزه اپلیکیشنها نظمی ندارند / چرا سوپراپلیکیشنهای بانکی مهم هستند؟
محمد پیروی، کارشناس ارشد مطالعات راهبردی هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت / خدمات مالی، خردهفروشی، لجستیک و!-->…
هوش مصنوعی و خدمات پشتیبانی مشتریان
بهنام بهزادیفر، مشاور در حوزه استراتژیهای مدیریت ارتباط با مشتریان / خدمات مشتریان مبتنی بر هوش مصنوعی در!-->…
بررسی ایده تجمیع کارتهای بانکی از زوایای مختلف / ایدهای اشتباه و غیرممکن
شاهین نورصالحی، پژوهشگر آسمان آبی / تجمیع کارتهای بانکی به بهانه جلوگیری از سوءاستفادههای احتمالی از کارتهای!-->…
مروری بر کارکرد چتباتهای بانکی در تجارب جهانی / ابزارهای تحقق استراتژیهای بانکداری تعاملی و عملیات بازاریابی
احسان باقری، کارشناس بانکی / چتباتها یکی از فناوریهای نوین مورد استفاده در بانکداری امروز هستند. فراگیری!-->…
ابزارهای حاکمیت شرکتی و فضای کسبوکار؛ کدام ابزار؟ کدام فضا؟
امیر مهرابی، مدیر توسعه کسبوکار قسطا / حاکمیت شرکتی مجموعهروشهایی است که سرمایهگذاران یک شرکت اتخاذ میکنند!-->…
پرتگاهی که صرافیهای ارز دیجیتال پس از بانکها آماده پریدن در آن میشوند
سهند غلامحسینی، مدیر ارشد دپارتمان بازاریابی و تبلیغات یوبیتکس/ سوءاستفاده از ناآگاهی کاربران برای جذب مخاطب در!-->…
کاستیهای حاکمیتی در پول الکترونیکی، مانعی بر سر راه پول دیجیتالی است
وحید صیامی، کارشناس صنعت بانکی / ماده ۱۳ـ از تاریخ ابلاغ این تصویبنامه، تصویبنامه شماره ۵۸۱۴۴/ت۵۵۶۳۷هـ مورخ!-->…
کسبوکارهای خرد؛ بازویی برای اقتصاد کلان
پشوتن پورپزشک، بنیانگذار پادرو / نقش کسبوکارهای کوچک و متوسط در کشورهای مختلف نسبت معناداری با میزان!-->…
نگاهی کوتاه به ضرورتهای صنعت بیمه در عصر دیجیتال / ساختارشکنی؛ پیشنیاز تحول
علیاکبر گلشنی اصل، مدیر تحول دیجیتال بیمه دی / شاید در ابتدای یادداشت بد نباشد واژه تحول را تعریف کنیم. تحول!-->…
نفسهایی که به شماره افتاد
آسیبهای رفتارهای قهری و عدم تعامل رگولاتور با کسبوکارهای حوزه پرداختیاری در طولانیمدت گریبان کل صنعت پرداخت را…
لندتک؛ بازتولید اعتماد اجتماعی
علیرضا شفیعی، مدیرعامل کیپا / اعتبارسنجی، تعامل بر پایه اعتماد و ساختن لحظههایی بدون دلواپسی، آن هم در!-->…
افزایش وفاداری مشتری با اثر بنجامین فرانکلین در کسبوکارها / خدماتی برپایه بازیگونهسازی برای مشتریان ایرانکارت
امید آقاجانی، مدیر ارشد بازاریابی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا / یکی از سؤالهای اغلب مدیران کسبوکارهای!-->…
مرز باریک رگولاتوری و سانسور
مینا والی، مدیرعامل کارخانه نوآوری رسانه راهکار / در زبان فارسی معادل کاملی برای واژه «رگولاتوری» نداریم.!-->…
مروری بر فناوری دوقلوی دیجیتال / استفاده از فناوری نسل چهارم صنعت در ارائه خدمات بانکی و مالی
حسام مقصودلو، عضو هیئتمدیره هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) / نسل چهارم صنعت با ایجاد تحول دیجیتال در!-->…
چرا عملیات فروش برای موفقیت تیم فروش مهم است؟
بهنام بهزادیفر، مشاور در حوزه استراتژیهای مدیریت ارتباط با مشتریان / در این یادداشت، با هم مرور میکنیم که!-->…