راه پرداخت؛ پرمخاطب‌ترین رسانه فین‌تک ایران
-

کسب‌وکارها

رفاتک پس از یک سال فعالیت خود چه دستاوردی داشته است؟ / در گفت‌وگو با مدیرعامل این مرکز نوآوری مطرح شد

بهمن‌ماه سال گذشته بود که مرکز نوآوری بانک رفاه کارگران به نام «رفاتک» کار خود را شروع کرد. این مرکز از همان ابتدا بر سه محور سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌ها، رویدادها و فعالیت‌های درون‌بانکی بانک رفاه تمرکز کرده بود.وقتی از مدیرعامل این
ادامه ...

مدیران خدمات و پشتیبانی مشتریان ۱۰۰ روز اول کاری خود را چگونه می‌گذرانند؟

مترجم: بهنام بهزادی‌فر، مدیر توسعه بازار و ارتباط با مشتری گروه فناوری پرند / سمت جدیدتان مبارک! یکی از کلیدی‌ترین نقش‌های رهبری ارشد شرکت، یعنی «مدیریت خدمات و پشتیبانی مشتریان» را به شما سپرده‌اند. حالا دیگر شما بیش از یک مدیر گروه
ادامه ...

سکوت قانون مالیات‌ مستقیم درباره جذب سرمایه‌ خطرپذیر چه مساله‌ای برای استارت‌آپ‌ها ایجاد کرده است؟

قانون مالیات‌های مستقیم در تابستان سال 1394 با هدف اصلاح ساختار شفافیت و وضع ماده ۱۶۹ قانون مالیات‌های مستقیم که به جرم‌نگاری تاکید می‌کرد، مورد بازبینی قرار گرفت. حالا و پس از گذشت چهار سال برای اصلاح برخی مواد و توسعه پایه‌های مالیاتی
ادامه ...

کاسپین از سرویس برداشت مستقیم سامانه کبالت رونمایی کرد / متقاضیان دریافت این سرویس چه مراحلی را باید طی کنند؟

شرکت کاسپین، پلتفرم بانکداری باز خود را با نام کبالت از سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی کرده است. در این پلتفرم ۵۶ سرویس وجود دارد که برداشت مستقیم به‌عنوان یکی از سرویس‌های کبالت به فین‌تک‌ها و شرکت‌های متقاضی ارائه می‌شود.
ادامه ...

واحد محصولات هوشمند شرکت کاسپین چگونه به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا آینده را پیش‌بینی کنند؟

طی سال‌های گذشته در ایران کسب‌وکارهای متعددی برای پاسخ به این نیاز شکل گرفته‌اند و پروژه‌های موفقی را نیز پیاده‌سازی کرده‌اند. یکی از این شرکت‌ها تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین است که با راه‌اندازی واحد کسب‌وکاری هوداد یا محصولات…
ادامه ...

استاپ لاس یا حد ضرر چیست و به چه کار تریدر می‌آید؟

نوسان شدید قیمت رمزارزها میزان ریسک سرمایه‌گذاری در این حوزه را بالا می‌برد. برای یک تریدر حرفه‌ای رمزارز خیلی مهم است که انتخاب درستی داشته باشد.حد ضرر یا استاپ لاس سوپاپ اطمینانی است که از زیان‌های زیاد و از دست رفتن سرمایه پیشگیری
ادامه ...
banner2

عمق تولید داخلی پایانه‌های پرداخت توسن تکنو از ۳۴ به ۵۳ درصد رسید

آیین رونمایی از افزایش توان داخلی‌سازی و طرح توسعه سایت تولید شرکت توسن‌تکنو امروز ۲۱ بهمن ماه در شهرک صنعتی کاسپین برگزار شد. بهانه این نشست افزایش عمق تولید داخلی پایانه‌های پرداخت از ۳۴ به ۵۳ درصد بود.احراز هویت بیومتریک دیگر
ادامه ...

اولین محصول تیم راهکارهای مبتنی بر داده رادین چگونه با مدیریت نقدینگی خودپردازها، باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود؟

با وجود توسعه زیرساخت‌ها و ابزارهای پرداخت غیرنقد، حکم‌فرمایی پول نقد و علاقه مردم به این روش پرداختی باعث شده تا تقاضا برای نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های خودپرداز همچنان رو به رشد باشد. پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۲۱ تعداد دستگاه‌های…
ادامه ...

گزارش فصلی کافه بازار چه تحلیلی از رفتار کاربران ایرانی ارائه می‌دهد؟

در گزارش فصلی کافه بازار، بازی و فیلترشکن قوی جزو پرجست‌وجوترین برنامه‌هایی بود که کاربران ایرانی به سراغ آنها رفته بودند. این گزارش نشان می‌دهد که خریداران دسته‌های بازی افزایش پیدا کرده‌اند و جست‌وجوی پیام‌رسان‌های داخلی در فصل پاییز برای…
ادامه ...

سیدمرتضی بکاء: بانک‌ها نباید درگیر مسائل فناوری اطلاعات شوند / دوری‌ها و دوستی‌ها

ماهنامه عصر تراکنش شماره 30 / زیاد دور نمی‌شوم. همین چند سال پیش شعب بانک‌ها نقش مهمی در ارائه خدمات به مشتری داشتند و بانکی برنده آن بود که شعب بیشتری داشته باشد. کمی که گذشت دستگاه‌های خودپرداز هم به شعب اضافه شدند و ارائه خدمات سرعت
ادامه ...

شبکه نوآفرینی پلنت، چهارمین شماره مجله اینشورتک را منتشر کرد / چت‌بات‌ها چه نقشی در صنعت بیمه دارند؟

چهارمین شماره از سلسله گزارش‌های ماهانه اینشورتک، با موضوع «چت‌بات‌ها و آینده صنعت بیمه» پانزدهم بهمن‌ماه از سوی شبکه نوآفرینی پلنت منتشر شد و اکنون روی وب‌سایت این مجموعه در دسترس است.این مجله که پانزدهم هر ماه در دو قالب PDF و چاپی
ادامه ...

ماینر چیست و به چه کار می‌آید؟

ماینر دستگاهی است که به وسیله آن انواع رمزارز به ویژه بیت‌کوین استخراج می‌شود. تمام افرادی‌که علاقه دارند وارد بازار استخراج رمزارزها شوند باید با اصطلاح ماینر و انواع دستگاه‌های استخراج آشنایی داشته باشند.طی ۱۰ سال گذشته استخراج
ادامه ...
banner2

پی‌پینگ برای مدیریت مالی فروشگاه‌ها چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

امروزه فناوری در جزئی‌ترین امور کسب‌وکارها ورود پیدا کرده و تغییراتی بنیادین در آنها به وجود آورده است. فروشگاه‌ها نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین انواع کسب‌وکار، با این تغییرات همراه شده‌اند. ابزارهایی مانند نرم‌افزارهای مدیریت فروشگاه و
ادامه ...

بهنام امیری: وظیفه قانونی ما، تحلیل رفتار کسب‌وکار در عدم پاسخگویی به شکایت مشتری است

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با اعلام طرح ویژه سازمان حمایت برای بازار شب عید این موضوع را مطرح کرده که ساماندهی سایت‌های فروش اینترنتی با همکاری سازمان حمایت و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به‌زودی اصلاح و رونمایی می‌شود و
ادامه ...

کتاب دوسالانه خانه نوآوری با هدف معرفی مدل بومی و گزارش عملکرد این شتاب‌دهنده منتشر شد

در ماه‌های اخیر زمزمه‌هایی در خصوص ناکامی شتاب‌دهنده‌ها در اکوسیستم نوآوری ایران شنیده می‌شود اما خانه نوآوری مدعی موفقیت مدل بومی خود مبتنی بر تربیت جوانان و کارآفرینان بالقوه با حضور در استارت‌آپ‌ها و تیم‌سازی است. از این رو کتاب دو
ادامه ...

سه مدیر کسب‌وکار از داستان‌های موفقیت و شکست خود گفتند / در اولین رویداد گپ ناب چه گذشت؟

اولین دوره از سلسله رویدادهای «گپ ناب» با موضوع استارت‌آپ‌ها، شکست‌ها و پیروزی‌های آنها، سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه در پژوهشکده انرژی شریف برگزار شد. این رویداد سه سخنران داشت که از تجربیات و فعالیت‌های خود در کسب‌وکارها گفتند. اینکه چه راه‌هایی
ادامه ...

نسخه جدید پارمیس همراه، امکان خواندن پیامک‌های بانکی را در تاریخ مشخص فراهم کرد

در حال حاضر طیف وسیع خدماتی که از طریق کارت‌های بانکی ارائه می‌شوند؛ ضمن ساده‌سازی فرآیند خرید یا دریافت خدمات، نگرانی‌هایی ناشی از عدم کنترل هزینه و درآمدها و به‌طورکلی تراکنش‌های بانکی را نیز برای افراد با خود به همراه دارند.همین
ادامه ...