پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
صدای سپهر بانک صادرات به ۴۵ هزار تماس پاسخ داد
صدای سپهر بانک صادرات ایران با شماره تلفن (۰۹۶۰۲) دراسفندماه ۱۳۹۰ به بیش از ۴۵ هزار مشتری پاسخ داد.
به گزارش راه پرداخت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مرکز صدای سپهر که به منظور ارائه خدمات غیرحضوری، راهنمای و رفع مشکلات مشتریان در مهر ماه ۱۳۸۹ راه اندازی شده از بدو تاسیس تا پایان اسفند ماه سال ۱۳۹۰ توانسته است پاسخگوی حدود ۸۰۷ هزار نفر از مشتریان و متقاضیان باشد که در اسفند ماه سال ۱۳۹۰ کارشناسان این حوزه به ۴۵ هزار نفر از هموطنان در زمینههای مختلف بانکی مشاوره و راهنمایی ارائه کردهاند.
گفتنی است مرکز صدای سپهر با هدف پاسخگویی به سوالات مشتریان در زمینه خدمات بانک صادرات ایران، دریافت انتقادات، پیشنهادها، راهنمایی مشتریان و ارائه خدمات غیرحضوری نظیر تلفنبانک، پرداخت قبوض خدمات شهری، اطلاع از وضعیت سهام و… ایجاد شده است و نقش برجستهای در کاهش ترافیک، آلودگی هوا، هزینهها و وقت هموطنان دارد. این سامانه خدمات دیگری همچون انتقال وجه، دریافت رمز حساب، مسدود نمودن کارت، تغییر رمز حساب، دریافت صورتحساب از طریق دورنگار را برای مشتریان فراهم ساخته است.
شایان ذکراست که بیشترین تماسها به منظور ارتباط با بخشهای تلفنبانک، پرداخت قبوض، بانکداری اینترنتی و واریز یارانهها بوده است و هموطنان میتوانند به منظور بهرهمندی از خدمات غیرحضوری این مرکز با شماره تلفن ۰۹۶۰۲ که در سراسر کشور قابل دسترس میباشد، تماس حاصل نمایند.
منبع: بانک صادرات ایران