راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فرشاد حیدری: رشد منابع و مصارف بانک ملی ایران در سال ۹۰

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: سال ۹۰ برای بانک ملی ایران سالی سخت و پرچالش بود؛ اما با تلاش و همراهی مدیران و کارکنان، منابع این بانک ۴۰/۱۷ درصد و مصارف آن ۱۷ درصد رشد داشت.

فرشاد حیدری در دیدار نوروزی با مدیران ارشد بانک ملی ایران با تبریک سال جدید و تقدیر از تلاش‌های سال گذشته مدیران و کارکنان بانک ملی ایران افزود: بخش عمده‌ای از مسوولیت در سال جاری بر عهده شبکه بانکی است. اشتغال از مهم‌ترین مسائل کشور است و بانک ملی ایران نیز در زمینه رفع مشکل اشتغال جوانان و حل مسائل تولیدکنندگان و صنعتگران مسوولانه اقدام خواهد کرد.

وی با تاکید بر لزوم اعطای تسهیلات خرد به ویژه قرض‌الحسنه به مردم ابراز داشت: در زمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مردم باید با روی گشاده و در کمال سرعت اقدام گردد.

وی اضافه کرد: در سال ۹۱ باید سمت و سوی حرکت در جهت جذب منابع ارزان قیمت باشد که این امر با توجه به توان و امکانات بانک ملی ایران، کاری سهل است.

مدیر عامل بانک ملی ایران در این جلسه همچنین بر لزوم ساماندهی مطالبات معوق و ارتقای سلامت اداری بانک تاکید کرد و گفت: با توجه به افزایش قیمت تمام شده پول در سال جاری لازم است از ابزارهایی نظیر اعتبارات اسنادی، ضمانتنامه‌های ارزی و خدمات بانکداری الکترونیک در جهت افزایش درآمد‌ها بهره برد که قطعا این موضوع در ارزیابی واحد‌ها مدنظر قرار خواهد گرفت.

در بخش‌های دیگر این مراسم، اعضای هیات مدیره بانک ملی ضمن تبریک سال جدید به ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص مهم‌ترین مسائل کاری پرداختند.

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.