راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دکمه

«دکمه» یا شبکه اجتماعی خرید، شبکه‌ای اجتماعی است که محتوایی که در آن به اشتراک گذاشته می‌شود، کالا است. فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد، محصولات خود را در شبکه منتشر می‌کنند و مشتریان یا کاربران عمومی می‌توانند مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، کالای منتشر شده را لایک کنند، کامنت بگذارند، کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارند یا حول یک کالا محتوا تولید کنند.

اما مهم‌ترین تفاوت دکمه این است که درون شبکه اجتماعی به‌طور مستقیم امکان خرید کالا فراهم است. در واقع کاربر می‌تواند مستقیماً و بدون خروج از شرینو، کالای به اشتراک گذاشته شده را خریداری کند.

پلتفرم دکمه می‌تواند به‌عنوان زیر ساختی ارتباطی، پلی بین خرده فروشی آنلاین، نظام بانکی، سیستم‌های پرداخت و شبکه‌های اجتماعی باشد و ارزش‌هایی را خلق کند که تا قبل از این امکان ارائه آن وجود نداشتند!

دکمه، شبکه اجتماعی خرید، در واقع همان شرینو سابق است.

در حال حاضر این استارتاپ فعالیتش را متوقف کرده است.

1395

متولد:
1362

تحصیلات:
کارشناسی نرم‌افزار

سمت فعلی:
هم‌بنیان‌گذار دکمه

سابقه فعالیت:
حدود ۱۰ سال سابقه در حوزه آی‌تی

متولد:
1362

تحصیلات:
کارشناسی فیزیک

سمت فعلی:
هم‌بنیان‌گذار دکمه

سابقه فعالیت:
۸ سال در حوزه نشر و بازرگانی

Social commerce / Payment

12

  • اینستاگرام
  • پینترست
  • پلتفرم تجارت اجتماعی (تجمیع فروشگاه‌های آنلاین)
  • خرید اجتماعی
  • فروشگاه‌های اینترنتی
  • کاربران شبکه‌های اجتماعی
  • کاربران عمومی
  • یکی از 6 طرح برگزیده رویداد این‌بانک 2

وب‌سایت: dokme.com

تلفن: 88772542-021

پست الکترونیک: rouhallah.basr@gmail.com

نشانی: تهران، میدان ونک، خیابان خلیل زاده، پلاک 26


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره دکمه


دکمه (شبکه اجتماعی خرید)

نگاهی به فرآیند موفقیت استارت‌آپ ها در کارگاه پین‌تک شرکت ایران کیش

کارگاه ارائه محصول شرکت ایران کیش با موضوع «درد فناوری» در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، با حضور کیارش عباس زاده بنیانگذار زود‌فود، روح‌الله پرنیان بنیانگذار دکمه و صادق فرامرزی، مدیرعامل شرکت ایران‌کیش برگزار شد.…

وضعیت کسب‌وکارهای ایرانی در حوزه امنیت، چگونه است؟ / سیاهی ناتمام

امنیت در کشور ما نه‌تنها از سوی خود کسب‌وکارها بلکه از سوی چند نهاد و مرکز دولتی هم مورد بررسی و پایش قرار می‌گیرد. البته با افزایش کمیت کسب‌وکارهای اینترنتی، مساله امنیت مهم‌تر تلقی شده و تعداد نهادهای ناظر افزایش یافته، اما واضح است که…

گفت‎وگو با استارت‎آپ دکمه در الکامپ 97

دکمه یک شبکه اجتماعی خرید است که به تازگی با استفاده از گیمیفیکیشن کاربران را برای خرید بیشتر تشویق می‎کند و به ازای آن کیف پولشان را شارژ می‎کند. ویدئوی گفت‎وگو با روح الله پرنیان را در همین رابطه می‎توانید مشاهده کنید.

نگاهی به ۶ استارت‌آپ فعال در حوزه فین‌تک در روز اول الکامپ 97

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ از دیروز 6 مرداد شروع به کار کرده و تا سه‌شنبه 9 مرداد ادامه دارد. در سالن‌های ۸ و ۹ و ۱۰ و ۱۱ الکام استارز میزبان استارت‌آپ‌های پرتعداد در حوزه‌های مختلف است. الکامپ مانند سال‌های گذشته در محل نمایشگاه…