راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از نخستین فروشگاه دیواری شهروند در برج میلاد

نخستین فروشگاه شهروند دیواری در برج میلاد رونمایی شد. سید اکبر علوی مدیرعامل شرکت شهروند در حاشیه مراسم رونمایی از نخستین فروشگاه دیواری کشور در شهروند برج میلاد که روز شنبه 26 تیرماه برگزار شد، اظهار داشت: «فروشگاه دیواری یک ایده نو برای توسعه شهر الکترونیک تهران است که در آن خرید آسان و راحت از طریق دنیای مجازی را برای شهروندان فراهم کرده‌ایم.»

Foroshgah-divari-2-Way2pay-Index-95-04-29Foroshgah-divari-3-Way2pay-Index-95-04-29

وی ادامه داد: «این طرح برای اولین بار در کشور پیاده‌سازی شده و شهروند مفتخر است که توانسته به‌عنوان اولین فروشگاه در این عرصه پیشرو باشد.»

Foroshgah-divari-4-Way2pay-Index-95-04-29Foroshgah-divari-5-Way2pay-Index-95-04-29

علوی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه نحوه استفاده و عملکرد طرح فروشگاه دیواری چگونه است، گفت: «مشتریان می‌توانند ابتدا نرم‌افزار فروشگاه مجازی شهروند را روی تلفن همراه خود بارگذاری کنند. پس‌ازاین تصویر محصولات فروشگاه روی یک صفحه بزرگ نمایش داده می‌شود و هر محصول بارکد ویژه خود را دارد که توسط تلفن‌های هوشمند قابل‌شناسایی است؛ بنابراین هر فرد با قرار دادن تلفن خود روبروی بارکد، محصول را به سبد خرید آنلاینش اضافه کرده و پس از تکمیل خرید در منزل کمتر از دو ساعت تحویل می‌گیرد.»

فروشگاه دیواری شهروند
رونمایی از نخستین فروشگاه دیواری شهروند در برج میلاد

Foroshgah-divari-Way2pay-Index-95-04-29

به گفته علوی 62 درصد افراد به‌منظور اتصال به اینترنت از موبایل استفاده می‌کنند که شهروند توانست از این ظرفیت برای خرید اینترنتی به‌عنوان مطالبه‌ای جدید در میان شهروندان بهره‌برداری کند.

Foroshgah-divari-8-Way2pay-Index-95-04-29Foroshgah-divari-7-Way2pay-Index-95-04-29

وی بابیان اینکه فروشگاه دیواری بر اساس نیازهای گردشگران که به برج میلاد می‌آیند، راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: «ازاین‌پس گردشگران می‌توانند سوغات‌های ایرانی را از برج میلاد خریداری کنند و از این طریق اقلام در اسرع وقت به دست گردشگران خواهد رسید.»

Foroshgah-divari-9-Way2pay-Index-95-04-29

این‌طور که مدیرعامل شرکت شهروند گفته نه‌تنها قرار است در آینده نزدیک این شیوه خرید در مترو نیز راه‌اندازی شود بلکه امکان پرداخت الکترونیکی در فروشگاه‌های دیواری نیز فراهم می‌شود. درواقع با راه‌اندازی طرح شهروند دیواری و استفاده گسترده از فضاهای آنلاین یکی از مهم‌ترین اهداف کمپین آسمان آبی، زمین پاک محقق خواهد شد.

منبع: شهروند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.