راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری مجموعه کارگاه‌های تخصصی تبلیغات و ارتباطات با محوریت هوش مصنوعی و برندینگ در نمایشگاه تبلیغات

برای نخستین‌بار در حاشیه بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی، ۲۰ کارگاه تخصصی با محوریت هوش مصنوعی، برندینگ و روابط عمومی داده‌محور برگزار می‌شود؛ کارگاه‌هایی که با هدف ارتقای دانش فعالان این حوزه و بررسی روندهای روز جهانی طراحی شده‌اند و بر نقش هم‌زمان داده، خلاقیت و اخلاق حرفه‌ای در آینده صنعت تبلیغات تأکید دارند.

به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد، آرش ظفری، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌ رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از برنامه‌ریزی برای برگزاری مجموعه‌ای از کارگاه‌های تخصصی در بیست‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، برند‌سازی و بازاریابی خبر داد و اعلام کرد که امسال برای نخستین بار، این کارگاه‌ها با تمرکز بر آینده تبلیغات، برندینگ و روابط عمومی برگزار می‌شود.

او با اشاره به این ‌که این کارگاه‌ها با هدف نیازسنجی، ارتقای دانش تخصصی و تقویت رویکردهای نوین ارتباطی در صنعت تبلیغات طراحی شده است، توضیح داد که طی چهار روز برگزاری نمایشگاه، ۲۰ کارگاه تخصصی اجرا خواهد شد. به گفته او، پژوهشگران، کارشناسان و فعالان حوزه تبلیغات و ارتباطات در این نشست‌ها گردهم می‌آیند تا تازه‌ترین روندهای جهانی صنعت تبلیغات را بررسی و درباره آن تبادل نظر کنند.

ظفری بیان کرد: «در این مجموعه نشست‌ها، موضوعاتی مانند «تأثیر هوش مصنوعی مولد بر مدل‌های کسب‌وکار تبلیغاتی»، «آینده برندینگ و روابط‌عمومی داده‌محور» و «بازتعریف راهبردهای ارتباطی در اقتصاد» به‌صورت تحلیلی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.»

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌ رسانی با تأکید براهمیت بازآموزی و توسعه آگاهی فعالان صنعت تبلیغات گفت: « خلاقیت و ارتباطات دیجیتال، آینده تبلیغات در عصر هوش مصنوعی مولد، مدیریت تبلیغات در دوران ریاضت اقتصادی، اعتماد، اخلاق و شفافیت در تبلیغات دیجیتال و مدیریت بحران در دوران سوختن برندها  نیز برخی از محورهای کارگاه‌های آموزشی است.»

ظفری در ادامه افزود: «کارگاه‌هایی با محورهای آینده تحقیقات بازار، تحقیقات بازار در اقتصادهای ناپایدار، نقش تحقیقات بازار در توسعه محصول و کاهش ریسک کسب‌وکار، آینده برندینگ در ایران، نقش برندینگ در جذب سرمایه و توسعه اقتصاد دیجیتال، بازآفرینی برند نیز با حضور اساتید و کارشناسان خبره این حوزه در نمایشگاه برگزار شود.»

آرش ظفری در پایان با تأکید بر برنامه‌ریزی برای تداوم آموزش‌های تخصصی و ارتباط مستمر با فعالان بخش خصوصی، اظهار کرد: «مسیر آینده صنعت تبلیغات و ارتباطات کشور بر پایه‌ تعامل هوش و خرد انسانی با پدیده‌هایی همچون هوش مصنوعی، داده، خلاقیت و اخلاق حرفه‌ای ترسیم خواهد شد.»

بیست‌ و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

منبع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.