پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مدیرعامل شرکت ملی پست اعلام کرد: یک میلیون و ۱۵۰ هزار گذرنامه زیارتی توزیع شد
۳۳۰۰ مورد اشیای گمشده زائران در مسیر نجف به کربلا بازگردانده شد
محمد احمدی، مدیر عامل شرکت ملی پست ایران گفت: «در اربعین امسال بالغ بر یک میلیون و ۱۵۰ هزار گذرنامه زیارتی را دریافت و توزیع کردیم.»
به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، محمد احمدی درباره عملکرد شرکت ملی پست ایران در اربعین امسال افزود: «خوشبختانه مجموعه خدمات امسال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در برگزاری مراسم اربعین به لحاظ کمی و کیفی وضعیت رو به رشدی نسبت به سال گذشته داشت.»
او گفت: «ما امسال در شرکت ملی پست بالغ بر یک میلیون و ۱۵۰ هزار گذرنامه زیارتی مخصوص اربعین را دریافت و توزیع کردیم و البته از اول تیر ماه هم ۵۳۰ هزار گذرنامه عادی توزیع کردیم که بخشی برای پیاده روی اربعین استفاده شد.»
احمدی در ادامه افزود: «به واسطه خدمت به زائران حسینی و نذر خدمت، خدمات گذرنامه زیارتی با نرخ ترجیحی کاملاً متفاوت و یک سوم هزینه تمام شده دریافت شد.»
مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در بخش دیگری از سخنانش به اجرای خدمت پست یافته در شرکت ملی پست که هر ساله در ایام راهپیمایی اربعین اجرا میشود اشاره کرد و گفت: «امسال هم مطابق سالهای قبل ما بنا داشتیم لوازم گمشده زائران را در مسیر پیادهروی نجف به کربلا به صاحبانش برسانیم و به همین منظور ۴۰ نفر از همکارانمان در ۹ موکب مستقر شدند و تغییراتی در سامانه نرمافزاری امسال ایجاد شد که علاوه بر اشیای گمشده افراد گمشده شامل کهنسالان و خردسالان را هم توانستیم ساماندهی کنیم.»
او افزود: «بر همین اساس امسال ۳۳۰۰ مورد از لوازم مفقود شده به دستمان رسید که بخش قابل توجهی در مسیر پیادهروی نجف به کربلا به دست صاحبانش رسید و بخشی هم به ایران برگردانده شد که در حال توزیع و ارسال آن به صاحبانشان هستیم.»
احمدی گفت: «ما در این ایام از طریق پیام رسان بله، خدمات الکترونیکی در دستیار پستی این پیام رسان به مردم در قالب رهگیری گذرنامههای زیارتی و دیگر خدمات پستی ارائه کردیم و برآورد ما این است که توانستیم به لحاظ کیفیت انتظارات زائران و مردم را محقق کنیم.»