راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل نویان فین‌تک: کاربران نهایی، اختلال قابل‌توجهی در تجربه دریافت خدمات گزارش نکرده‌اند

سعید نوروزی، بنیان‌گذار و مدیرعامل نویان فین‌تک، در گفت‌وگو با راه پرداخت و در پاسخ به این پرسش که آیا در روزهای گذشته شبکه خدمات شرکت نویان دچار اختلال شده است یا خیر، گفت: «بله، در هفته‌های اخیر به‌دلیل محدودیت پهنای باند و اختلالات اینترنت، دسترسی ما به برخی CDNها و رجیستری پکیج‌های بین‌المللی با مشکل مواجه بوده است. با این حال، به‌دلیل طراحی مبتنی بر میزبانی داخلی اکثر سرویس‌ها، تأثیر این اختلالات بر عملکرد پلتفرم تیوانی حداقلی بوده و کاربران نهایی، اختلال قابل‌توجهی در تجربه دریافت خدمات گزارش نکرده‌اند.»

به‌گفته نوروزی، استفاده گسترده کاربران از فیلترشکن‌ها نیز بر برخی کانال‌های ارتباطی کاربران با سامانه تأثیر گذاشته است، اما از آنجا که بخش عمده‌ای از زیرساخت‌ها و سرویس‌های ما بومی‌سازی شده‌اند، تجربه کاربران از نظر سرعت و دسترسی، همچنان در وضعیت پایداری باقی مانده است. او افزود: «پایش دائمی رفتار کاربران و اجرای مستمر اصلاحات زیرساختی در نویان، به ما کمک کرده تا اثرات این اختلالات را به‌صورت فعال کنترل کنیم.»

او در ادامه درباره راهکارهایی که این شرکت برای عبور از شرایط فعلی در نظر گرفته، گفت: «در حوزه فنی، از زیرساخت توزیع‌شده‌ای شامل چندین سرور داخلی، مسیرهای ارتباطی جایگزین و لود بالانسرهای منعطف بهره گرفته‌ایم. همچنین در بخش منابع انسانی، مدل دورکاری، ساعات کاری شناور و تمرکز بر حفظ سلامت جسمی و روانی تیم را اجرایی کرده‌ایم تا ضمن تداوم پایدار سرویس‌دهی، بهره‌وری و هم‌افزایی تیمی نیز حفظ شود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.