راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تمام نکاتی که باید درباره ثبت امضای دیجیتال در اپلیکیشن بام بدانیم

ثبت امضای دیجیتال بانک ملی ایران در اپلیکیشن بام به مشتریان این امکان را می‌دهد تا امضای الکترونیکی خود را برای انجام تراکنش‌ها و خدمات بانکی آنلاین ثبت و استفاده کنند. این فرایند شامل احراز هویت کاربران از طریق اطلاعات شخصی و مستندات معتبر است. پس از تایید هویت، مشتری می‌تواند امضای دیجیتال خود را ایجاد و فعال کند.

امضای دیجیتال یکی از ملزومات کلیدی در فرایند درخواست و ضمانت تسهیلات بانکی است؛ در همین راستا، مشتریان می‌توانند از طریق اپلیکیشن «بام» و در بخش «سایر خدمات» با انتخاب گزینه «امضای دیجیتال»، نسبت به ثبت امضای خود اقدام کنند.


نکات ضروری برای ثبت امضای دیجیتال در اپلیکیشن بام


در روند ثبت امضای دیجیتال، ممکن است با پیام‌های خطا مواجه شوید؛ از این رو، برای جلوگیری از بروز اختلال و تسهیل فرایند ثبت، به نکات زیر توجه کنید:

  • حساب بانکی مشتری باید فعال باشد و راکد محسوب نشود.
  • در هر دستگاه همراه فقط یک امضا قابل ثبت است؛ ثبت دو امضا در یک گوشی مجاز نیست.
  • وام‌گیرنده و ضامن باید به‌صورت مستقل و در گوشی‌های جداگانه اقدام به ثبت امضا کنند.
  • فرایند ثبت امضا باید پیش از امضای قرارداد تسهیلات تکمیل شود.
  • در صورت حذف و نصب مجدد اپلیکیشن بام، گواهی قبلی باطل شده و باید مجدداً ثبت شود.
  • توجه کنید که «تاریخ انقضای» امضای شما نگذشته باشد. در صورت اتمام تاریخ امضا، از مسیر گفته‌شده، امضای قبلی را باطل کرده و بار دیگر امضای خود را ثبت کنید.
  • اگر همچنان با رعایت این موارد با خطا مواجه شدید با شماره ۱۶۷۹ تماس بگیرید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.