پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
کامزی با رویکرد ترکیبی به دنبال تقویت تیمسازی است
مدیرعامل کامزی در گفتوگوی در نمایشگاه رویداد ۹ ژانویه از خدمات این مجموعه گفت
در گفتوگویی ویدئویی در رویداد ۹ ژانویه، سیاوش ناصری، مدیرعامل کامزی، فعالیتهای این مجموعه را به دو حوزه اصلی تقسیم کرد. او توضیح داد که یکی از حوزهها مربوط به تیمسازی است که شامل مجموعهای از رویدادهای مختلف بهمنظور تقویت روابط درون تیمی میشود. در کنار آن، حوزه دیگر به رویدادهای سازمانی اختصاص دارد که قادر است تمامی جنبههای یک رویداد شرکتی، از جمله لانچ محصولات جدید و قدردانی از کارکنان را پوشش دهد. ناصری به رویکرد ترکیبی کامزی اشاره کرد که در آن علاوه بر برگزاری رویدادهای سازمانی، سفرها و جشنها را نیز بهعنوان ابزارهایی برای تقویت تیمسازی در نظر گرفته میشوند.
ورود کامزی به تیمسازی آنلاین و واقعیت مجازی در برنامه بلندمدت
سیاوش ناصری، مدیرعامل کامزی، با اشاره به تمرکز این مجموعه بر دو حوزه اصلی، یعنی رویدادهای سازمانی و تیمسازی، اظهار کرد: «هدف ما بهبود روابط بین اعضای تیمها از طریق رویکردی تجربهمحور است. در واقع، رویدادهای تیمسازی ما ماهیت آموزشی یا کارگاهی ندارند، بلکه مبتنی بر فعالیتهای تجربهمحور هستند تا افراد بتوانند در قالب بازی و سرگرمی، ارتباط بهتری با یکدیگر برقرار کنند. ما در برگزاری این رویدادها هیچ محدودیتی از نظر فضا یا تعداد اعضای تیم نداریم. بهطورکلی، در هر نقطه از جهان و برای هر تیمی، میتوانیم رویدادهای تیمسازی را بهصورت سفارشی برگزار کنیم.»
او در ادامه به بخش دوم خدمات کامزی پرداخت و افزود: «رویدادهای سازمانی دومین حوزه فعالیت ما هستند که شامل چند دسته مختلف میشوند. در واقع، هر رویدادی که در دل یک سازمان برگزار شود، میتواند تحت پوشش خدمات کامزی قرار گیرد. ما این خدمات را از صفر تا صد ارائه میدهیم، به این معنا که تمام نیازهای مرتبط با یک رویداد، از جمله مکان، حملونقل، خدمات پذیرایی و سرگرمی، توسط کامزی تأمین خواهد شد. رویکرد ما ترکیبی است و تلاش داریم تا در دل رویدادهای سازمانی، جشنها و سفرهای کاری، فعالیتهای تیمسازی را نیز بگنجانیم.»
ناصری با اشاره به چشمانداز کامزی، اظهار داشت: «آیندهای که برای این مجموعه تصور میکنیم، فراتر از مرزهای کشور است. ما دنیایی را میبینیم که در آن، هر تیم و هر سازمان از قدرت کار تیمی برای توسعه و پیشرفت خود بهره میبرد. این همان آیندهای است که کامزی برای خود متصور است.»
او در ادامه درباره نقش فناوری در این مجموعه گفت: «در حال حاضر، فناوری تأثیر مستقیمی بر فعالیتهای ما ندارد، اما در برنامهریزی بلندمدت، قصد داریم به حوزه تیمسازی آنلاین و تیمسازی در فضای واقعیت مجازی ورود کنیم. طبیعتاً در این مسیر، فناوری نقش پررنگی در مدل کاری ما خواهد داشت.»
در پایان، ناصری با اشاره به حضور کامزی در رویداد ۹ ژانویه بیان کرد: «این رویداد دیدگاه بسیار خوبی به ما داد و باعث شد تا با نگرش کسبوکارهای فعال در این حوزه بیشتر آشنا شویم. از طرفی، حضور در این رویداد فرصتی بود تا شرکتهای مختلف نیز با خدمات کامزی آشنا شوند. این موضوع را میتوان بزرگترین دستاورد ما از شرکت در این رویداد دانست.»