پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
اطلاعیه دیجیپی درباره کندی موقت برداشت از کیفپول: مشکل صف برداشت طی سه روز آینده حل میشود
در چند روز اخیر کاربران دیجیپی با اختلالِ طولانی شدن فرایند برداشت از کیف پول مواجه شده بودند که دلیل کندی فرایند برداشت از کیف پول، افزایش ترافیک نقل و انتقال وجه بوده که ناشی از شرایط ثانویه و خارج از کنترل دیجیپی بوده است. این اختلال عمدتاً رفع شده و شرایط پایدار برای مشتریان فراهم شده است. همچنین مشکل برداشت وجه کاربران از کیف پول دیجیپی به دلیل ایجاد صف برداشت، طی سه روز آینده بهطور کامل برطرف خواهد شد.
دیجیپی نیز در خصوص این اتفاق اطلاعیهای منتشر کرده که به شرح زیر است:
«کاربران عزیز دیجیپی؛ پیرو مسئله پیش آمده در فرایند برداشت از کیف پول دیجیپی در روزهای گذشته، ضمن پوزش، نکات زیر را به اطلاع میرسانیم:
پیش از هرچیز، به دلیل فوریت و اهمیت این مسئله، با تلاش تیمهای فنی و پرداخت در دیجیپی، اختلالِ طولانی شدن فرایند برداشت از کیف پول تا این لحظه عمدتاً برطرف شده و در حال حاضر برای بیشتر مشتریان، شرایط پایدار شده است.
همچنین، با ظرفیتسازی در شبکه بانکی و بهکارگیری هرچه وسیعتر ابزارهای قانونی موجود، مشکل برداشت وجه کاربران از کیف پول دیجیپی به دلیل ایجاد صف برداشت، طی سه روز آینده بهطور کامل برطرف خواهد شد.
دلیل کندی فرایند برداشت از کیف پول در روزهای گذشته، افزایش ترافیک نقل و انتقال وجه بوده که ناشی از شرایط ثانویه و خارج از کنترل دیجیپی بوده است. از طرفی، محدودیتهایی که در زیرساختهای تعاملی ما با شبکه بانکی و بهکارگیری ابزارهای این شبکه وجود داشته، متأسفانه فرایند برداشت وجه کاربران از کیف پول دیجیپی را با تأخیر مواجه کرده است.
دیجیپی همواره خود را متعهد به تسویه مطابق با «فرایندهای قانونی» میداند و به همین دلیل با افزایش ترافیک واریز و برداشت، در پی راهحلهای صرفاً قانونی با احراز هویت برای تسویه حساب با مشتریان است.
دیجیپی بهعنوان یکی از بزرگترین بسترهای هوشمند پرداخت و اعتبار در ایران، همواره تلاش خود را برای ارائه خدمات نوین مالی به ایرانیان به کار گرفته و تجربه جدیدی از این خدمات را در ایران خلق کرده و بیش از ۱۲ میلیون کاربر این سوپراپلیکیشن، گویای اعتماد کاربران به دیجیپی است. از این رو حفظ و افزایش این اعتماد ارزشمند، اولویت نخست دیجیپی بوده است.»