راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عاقبت سرمایه‌گذاری بخش دولتی روی استارتاپ‌های بخش خصوصی: سرویس‌های ابردراک از ۳۰ بهمن ماه به دلیل اختلافات سهامداری خاموش می‌شود

در پی انتشار خبر توقف سرویس‌های ابر دراک از تاریخ ۳۰ بهمن‌‌ماه سال جاری، سینا سلطانی، مدیرعامل ابر دراک، در بیانیه‌ای رسمی دلایل این تصمیم را تشریح کرد. او با اشاره به مشکلات مالی و اختلافات میان سهامداران، توقف سرویس‌ها را اقدامی اجتناب‌ناپذیر دانست و از تأثیرات منفی آن بر مشتریان و کارکنان عذرخواهی کرد. متن کامل این بیانیه بر اساس اعلام روابط عمومی ابر دراک به شرح زیر است:

«با نهایت تأسف به اطلاع کاربران ابر دراک می‌رسانم که ناچار به توقف سرویس‌های ابر دراک از تاریخ ۳۰ بهمن هستیم. این تصمیم با وجود تمام تلاش‌ها برای یافتن راه‌حل‌های جایگزین جهت جلوگیری از قطع سرویس‌ها، به دلیل مشکلات و محدودیت‌های مالی گرفته شده است.

در ماه‌های اخیر با توجه به مشکلات و اختلاف‌نظرهای بنیادین بین سهامداران شرکت، توافقی برای حل چالش‌های مالی شرکت صورت نپذیرفت و با توجه به عدم توانایی در ادامه سرویس‌دهی در سطح کیفی مطلوب همیشگی، تصمیم به توقف سرویس‌دهی گرفته شد که از این بابت بسیار متأسفم و مسئولیت آن را بر عهده می‌گیرم.

در راستای این تصمیم تمامی سرویس‌های ابر دراک ظرف ۱۰ روز آینده قطع خواهد شد و شرکت متعهد می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن داده‌های کاربران را به صورت ایمن و کامل بازگرداند.

به خوبی آگاهم که این تصمیم تأثیر مستقیمی بر کسب‌وکار مشتریان و کارکنان ابر دراک خواهد گذاشت و از این بابت صمیمانه عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم با ترکیب جدید سهامداری، مشکلات به زودی مرتفع شده و امکان از سرگیری سرویس‌دهی فراهم شود.

از تمامی اعضای تیم، مشتریان و تمامی تأمین‌کنندگان که در ۵ سال سرویس‌دهی ابر دراک و به ویژه در ماه‌های اخیر با وجود چالش‌های متعدد در کنار ما بودند، صمیمانه سپاسگذارم و قدردان اعتماد و همراهی شما هستم. جهت هرگونه سؤال، پیشنهاد و پیگیری مشکلات پیش آمده در پی این تصمیم شخصاً پاسخگوی پیام‌های شما از طریق ایمیل sina@derak.cloud هستم.»

منبع ابر دراک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.