راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تخفیف 30درصدی بلیت رویداد برند کارفرمایی برای 20 نفر از مخاطبان رسانه راه پرداخت

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برای تعداد محدودی از مخاطبان رسانه راه پرداخت تخفیف ۳۰درصدی جهت شرکت در رویداد برندکارفرمایی در نظر گرفته است

دومین دوره رویداد برند کارفرمایی به همت کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار، ۲۶ آذرماه ۱۴۰۳ در سالن ضرغام برگزار خواهد شد و تمرکز آن بر منابع انسانی اکوسیستم نوآوری خواهد بود. هدف از برگزاری این رویداد بررسی فرصت‌ها، چالش‌ها و روندهایی است که شرکت‌های نوآور می‌توانند در مسیر جذب و نگهداشت منابع و سرمایه انسانی تجربه کنند.

سال گذشته رویداد برند کارفرمایی بر تجربیاتی تمرکز داشت که در اکوسیستم استارتاپی و نوآوری کشور در حوزه منابع انسانی شکل گرفته بودند و موضوع اصلی آن «مهاجرت» بود. امسال تمرکز رویداد بر این است که بررسی کند چگونه می‌توان مدل‌های سازمانی و شرکت‌هایی ایجاد کرد که در اکوسیستم نوآوری برای جذب و نگه‌داری منابع انسانی جذاب‌تر باشند. همچنین بررسی مسیر این تغییرات، ابزارهایی که برای تحقق این هدف نیاز داریم و چالش‌هایی که در این مسیر وجود دارند نیز از دیگر اهداف این رویداد هستند که پنلیست‌های آن تجربیات و دیدگاه‌های خود را در این زمینه مطرح کرده و به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

بیش از یک ماه است که پیش‌رویدادهای برندکارفرمایی آغاز شده‌اند و تاکنون سه پیش‌رویداد برگزار شده و قرار است که بیش رویداد چهارم آن نیز در هفته جاری برگزار شود. هدف این است که این رویداد با حضور 1500 مدیر و کارشناس ارشد حوزه کسب‌وکاری برگزار شود.

در دومین دوره رویداد برند کارفرمایی بیش از ۲۰ سخنران حضور خواهند داشت؛ سخنرانانی که چهره‌های شناخته‌شده در اکوسیستم نوآوری هستند. مدیران عامل، مدیران ارشد کسب‌وکارها و کارشناسان متخصص در حوزه منابع انسانی، از جمله این سخنرانان خواهند بود.

هدف نهایی از برگزاری این رویداد طراحی یک مدل مناسب برند کارفرمایی برای کسب‌وکارهای ایرانی است؛ مدلی که در این برنامه و با حضور متخصصان این حوزه از آن رونمایی خواهد شد.

نکته مهم این است که منابع انسانی و برند کارفرمایی از دو زاویه بررسی خواهند شد؛ هم از دیدگاه متخصصان منابع انسانی و هم از زاویه دید مدیران و رهبران کسب‌وکارها. این رویکرد به دنبال ایجاد تفاوت در محتوای امسال خواهد بود؛ به این معنا که مدیران عامل و رهبران ارشد کسب‌وکارها تجربیات و چالش‌های خود در این زمینه را در رویداد برند کارفرمایی مطرح کنند.

برای حضور در رویداد برند کارفرمایی، فروش بلیت از حدود سه هفته پیش آغاز شده و تاکنون استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان صورت گرفته است. ظرفیت ثبت‌نام زودهنگام تکمیل شده و هم‌اکنون فروش بلیت عادی ادامه دارد.

همچنین، کد تخفیف 30درصدی با عنوان way2pay برای مخاطبان رسانه راه پرداخت با ظرفیت ۲۰ نفر در نظر گرفته شده که تا ساعت ۱۲ جمعه شب (23 آذر) اعتبار خواهد داشت. این فرصت به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا با تخفیف در رویداد حضور پیدا کنند.

از اینجا می‌توانید در رویداد ثبت‌نام کنید.


بلیت گروهی ویژه سازمان‌ها


برای حضور سازمان‌ها در رویداد برند کارفرمایی نیز فرصتی فراهم شده تا بتوانند از خرید بلیت گروهی با تخفیف‌ بهره‌مند شوند. این بلیت‌ها به‌صورت ۴ تا ۱۵ نفره عرضه می‌شوند و فرصتی مناسب برای مدیران و سازمان‌ها ایجاد می‌کنند تا تیم‌های کارشناسان و مدیران خود را به‌صورت گروهی در این رویداد حضور دهند.

میزان تخفیف این بلیت‌ها بر اساس تعداد افراد متغیر بوده و باعث می‌شود که با هزینه‌ای بهینه‌تر در این رویداد حضور داشته باشند و از فرصت‌های آن بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.