راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از نشان تجاری جدید ایران ارقام 

نشان جدید تجاری ایران ارقام با هدف توسعه سبد محصولات برون‌مرزی رونمایی شد

در نشست مدیران و رؤسای شعب ایران‌ ارقام و با حضور مشاور اقتصادی وزیر آموزش‌وپرورش و مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری فرهنگیان از نشان تجاری جدید ایران ارقام با عنوان IAC رونمایی شد.

در آستانه هفتادمین سال تأسیس شرکت ایران ارقام با حضور مسعود شکوهی، مشاور اقتصادی وزیر آموزش‌وپرورش، سید ابوالحسن پورحسینی، مدیرعامل ایران ارقام، ایرج پرهیزکار، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان، حسن نوبهار، رئیس هیئت‌مدیره ایران ارقام و جمعی از مدیران و رؤسای شعب از نشان تجاری جدید ایران ارقام با عنوان IAC رونمایی شد.

 این شرکت که در سال 1333 تأسیس شد در سال 1348 تحت نام NCR ایران تغییر نام داد و در سال 1362 تحت عنوان «خدمات دستگاه‌های محاسباتی ایران ارقام» به فعالیت خود ادامه داد و سرانجام در سال 1383 با نام «ایران ارقام» نهایی شد. 

هم اکنون نیز باتجربه قریب به هفتاد سال و باهدف توسعه بازار برون‌مرزی در چارچوب توسعه سبد محصولات با نشان تجاری جدید IAC به فعالیت خود ادامه می‌دهد.


حفاظت از اعتبار هفتاد‌ساله ایران ارقام 


پورحسینی در این نشست اظهار کرد: «ایران ارقام در سال‌های گذشته یکی از سه شرکتی بود که به توسعه فناوری اطلاعات در ایران پرداخت و در حوزه خدمات بانکی فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با فراز و نشیب‌های زیادی روبه‌رو بوده است و دارای قدمتی ارزشمند در بازار ارائه خدمات بانکی است.»

او با درنظرداشتن اعتبار برند ایران ارقام بر تقویت اعتبار برند که در گروی رضایت مشتری است تأکید کرد و تمام تلاش خانواده بزرگ ایران ارقام را بر اساس ارائه خدمات هرچه بهتر و کسب رضایت نسبی مشتریان در این هفتاد سال عنوان کرد.

پورحسینی تأکید کرد: «حفاظت از اعتبار هفتاد‌ساله ایران ارقام و حراست از اعتبار و سرمایه جامعه فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان را نیز بر خود وظیفه می‌دانیم.»

 مدیرعامل ایران ارقام ابراز امیدواری کرد که این نشست در آغاز دهه هشتم فعالیت ایران ارقام منجر به شکل‌گیری ذهنیت برنامه‌محوری، بازاریابی افزایش کیفیت خدمات به‌صورت راهبردی و تعاملی شود و ازاین‌پس همگی با راهبردهای معین شده در مسیر با رویکردی واحد گام برداریم.

او در خصوص رونمایی از برند جدید ایران ارقام بیان کرد: «این برند برای محصولات جدید و آتی این شرکت و در چارچوب توسعه سبد محصولات خود در دامنه برون مرزی بوده و بیانگر تعهد ایران ارقام به توسعه محصولات در بازار تجهیزات بانکی است.»

در حاشیه این مراسم محصولات جدید شرکت ایران ارقام که طی دو سال گذشته طراحی و تولید شده بود نیز در بخش نمایشگاهی در معرض بازدید شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.