راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فراخوان جذب تیم‌های استارتاپی در شتاب‌دهنده فرانیک

بنیان نوآوری فرانیک به عنوان هاب نوآوری گروه ملی انفورماتیک، فراخوانی را برای جذب تیم‌های استارتاپی در شتاب‌دهنده خود صادر کرده است.

به گزارش روابط عمومی ملی انفورماتیک، بنیان نوآوری فرانیک، شرکتی است که با مأموریت توسعه نوآوری در حوزه فین‌تک تأسیس شده است. فرانیک با تمرکز بر سه محور اصلی، یعنی، شتاب‌دهنده استارتاپی، سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) و پلتفرم نوآوری باز قصد دارد به یکی از بازیگران کلیدی در حوزه فین‎تک ایران تبدیل شود. در شتاب‌دهنده فرانیک سعی بر این است که با جذب و حمایت از ایده‌های جذاب و تیم‌های مستعد در حوزه فین‌تک، به رشد و شکوفایی آنها کمک شود.

این شرکت فراخوانی را برای جذب تیم‌های استارتاپی در حوزه فین‌تک صادر کرده و از فین‌تک‌های فعال در حوزه اینشورتک، لندتک، رگ‌تک، ولث‌تک، پی‌تک، رمزارزها، بلاکچین و ریال دیجیتال دعوت کرده است تا در دوره شتاب‌دهی آن شرکت کنند.

در متن این فراخوان آمده است: «اگر ایده جذابی در حوزه فین‌تک دارید و دنبال رشد و توسعه هستید، شتاب‌دهنده فرانیک از شما دعوت می‌کند تا در این دوره شتاب‌دهی همراه ما باشید و مسیر موفقیتتان را هموار کنید.»

فرانیک به تیم‌های استارتاپی حوزه فین‌تک، خدماتی نظیر فضای کار اشتراکی، ارائه سرمایه بذری، منتورشیپ تخصصی و آموزش‌های باکیفیت ارائه می‌دهد و همچنین استارتاپ‌ها از مزایایی نظیر دسترسی به اکوسیستم بانک مرکزی، سندباکس بانک مرکزی، گزارش‌های داخلی و بیشتر با تمرکز بر حوزه‌های اینشورتک، لندتک، رگ‌تک ولث‌تک، پی‌تک، رمزارز، کاربرد بلاکچین در حوزه مالی  و کاربردهای ریال دیجیتال و سایر حوزه‌های مرتبط برخوردار هستند.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنند.

منبع ملی انفورماتیک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.