راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت نوین آرین با کسب رتبه ششم در تعداد تراکنش‌‌های شهریورماه در نیمه اول جدول شرکت‌های psp قرار گرفت

بر اساس گزارش ماهانه شاپرک (شهریور ماه 1403)، شرکت پرداخت نوین با کسب ۷.۸۱ درصد سهم از تعداد تراکنش کل توانست با پشت سرگذاشتن پرداخت الکترونیک سداد، رتبه ششم را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت نوین، این شرکت توانسته بیشترین افزایش در سهم تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی با رشد ۰.۲۹ درصدی را ثبت و در سهم مبلغ تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی با رشد ۰.۳۹ درصدی در رتبه ششم قرار گرفت.

همچنین این شرکت رتبه اول افزایش سهم از مبلغ تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی با ۰.۳۹ درصد رشد، رتبه اول در افزایش سهم تعداد کارتخوان فروشگاهی فعال سیستمی با ۰.۳۰ درصد رشد، رتبه اول در افزایش سهم تعداد ابزار پذیرش تراکنش‌دار با ۰.۲۴  درصد رشد را به نام خود ثبت کرد.

قابل ذکر است که در گزارش شهریورماه شاپرک، رتبه اول افزایش سهم از تعداد تراکنش‌های خرید با ۰.۲۸ درصد رشد، رتبه اول افزایش سهم از تعداد تراکنش‌های مانده‌گیری با ۰.۳۹ درصد رشد و رتبه دوم افزایش سهم از مبلغ تراکنش‌های پرداخت قبض و خرید شارژ با ۰.۵۸ درصد رشد نیز از آن پرداخت نوین است.

پرداخت نوین آرین یکی از دوازده psp فعال در صنعت پرداخت الکترونیک است که خدمات متنوعی به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه می‌دهد.

منبع پرداخت نوین آرین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.