راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توسعه ناوگان پشتیبانی شرکت فن‌آوا کارت

مسلم رضاپور معاون عملیات فن‌آوا کارت در گفت‌وگو با راه پرداخت از تغییر در روند پشتیبانی شرکت فن‌آوا کارت می‌گوید:

شرکت فن‌آوا کارت، یکی از دوازده شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت است که خدمات و محصولاتی همچون پایانه‌های فروشگاهی، درگاه پرداخت اینترنتی، اپلیکیشن موبایلی موسوم به سپاسه و خدمات بانکداری الکترونیکی را به مشتریانش ارائه می‌کند.


فن‌آوا کارت؛ اشتغال‌زایی و گسترش شعب


یکی از مهم‌ترین خدماتی که فن‌آوا کارت به مشتریان خود ارائه می‌کند، پشتیبانی فعالانه و گسترده با کمک نیروهای متخصص در سراسر کشور است؛ درواقع این شرکت تلاش کرده با تأسیس شعب پشتیبانی در استان‌ها، گام مؤثری در راستای افزایش کیفیت خدمات ارائه‌شده بردارد و در کنار آن، به اشتغال‌زایی در کشور نیز کمک کند.

مسلم رضاپور، معاون عملیات فن‌آوا‌ کارت در گفت‌وگویی با راه پرداخت به برنامه‌های این شرکت برای تأسیس دفاتر پشتیبانی در سراسر کشور اشاره کرد. او در این باره گفت: «در گذشته پشتیبانی فن‌آوا کارت در استان‌ها صرفاً از طریق نماینده‌های طرف قرارداد با شرکت انجام می‌شد، ولی در پی تغییر رویکرد شرکت، در استان‌های مختلف چندین دفتر پشتیبانی تأسیس کردیم، بنابراین اکنون خدمات مربوط به پشتیبانی و نگهداشت پذیرنده‌ها به‌صورت مستقیم و توسط کارکنان شرکت ارائه می‌شود.»

به گفته رضاپور، این شرکت قصد دارد تا پایان سال در تمامی استان‌ها دفتر پشتیبانی فعال داشته باشد و خدمت‌رسانی به پذیرندگان را بدون واسطه انجام دهد. او در این باره این‌طور توضیح داد: «در حال حاضر فن‌آوا کارت در 21 استان کشور دفتر پشتیبانی فعال دارد و تا پایان مهرماه پنج دفتر پشتیبانی در استان‌های اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و چهارمحال و بختیاری تأسیس می‌شود. در حال حاضر پنجاه نیروی دفتری و ۱۵۰ نیروی پشتیبان در دفاتر تأسیس‌شده مشغول فعالیت‌اند، به عبارت دیگر ما دویست شغل در استان‌های مختلف کشور ایجاد کرده‌ایم.»


وظایف دفاتر پشتیبانی چیست؟


معاون عملیات فن‌آواکارت وظایف دفاتر پشتیبانی را این‌طور توصیف کرد: «ازجمله مهم‌ترین وظایف این دفاتر می‌توان به نصب پایانه‌های تخصیص‌یافته، بازدید دوره‌ای، بازدیدهای موردی، به‌روزرسانی نسخ دستگاه‌ها، رول‌رسانی به پذیرندگان و برگزاری جلسات منظم با شعب و سرپرستی بانک‌های طرف قرارداد با شرکت اشاره کرد. همچنین با توجه به سیاست جدید شرکت در حوزه توسعه ناوگان فعلی، به سمت بازاریابی پذیرندگان جدید نیز خواهیم رفت.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.