راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مصطفی ثابتی مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک گردشگری شد

مراسم معارفه مصطفی ثابتی مدیرعامل جدید و تودیع مهران مظفری‌مهر مدیرعامل سابق هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران (تی‌آی‌تی) سه‌شنبه 10 مهرماه 1403در محل سالن جلسات بانک گردشگری برگزار شد. در این مراسم ابراهیم جهانگیری قائم مقام گروه مالی گردشگری، فهمی مدیرعامل بانک گردشگری و معاونین بانک گردشگری، اعضای هیئت مدیره، مدیران عامل شرکت‌های تابعه و مدیران هلدینگ تی‌آی‌تی در سالن جلسات ساختمان بانک گردشگری حضور داشتند.

در این مراسم ثابتی به‌عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد و در سخنان خود، ضمن بیان اهمیتِ توسعه نوآوری‌های فناورانه در حوزه‌های بانکداری دیجیتال و فین‌تک، برنامه‌های خود را برای گسترش همکاری‌ها و تقویت جایگاه هلدینگ در بازار تشریح و تاکید کرد هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران می‌تواند به‌عنوان بازوی تحول دیجیتال بانک گردشگری و گروه مالی گردشگری فعالیت کند.

مظفری‌مهر، مدیرعامل سابق هلدینگ، در سخنان خود از تلاش‌های تیم اجرایی و موفقیت‌های به‌دست‌آمده در دوره مدیریت خود قدردانی کرد و برای مدیریت جدید هلدینگ آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه، جهانگیری به نقش کلیدی هلدینگ تی‌آی‌تی در توسعه فناوری‌های بانکی و فین‌تک اشاره کرد و بر لزوم ادامه مسیر رشد و نوآوری تاکید کرد.

همچنین، فهمی به اهمیت تقویت روابط داخلی و همکاری با بانک گردشگری و سایر نهادهای مالی و فناوری برای پیشبرد اهداف هلدینگ پرداختند.

از سوابق اجراییی ثابتی می‌توان به عضویت در هیئت مدیره هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران، هیئت مدیره آسان پرداخت، هیئت مدیره سیناتک و هیئت مدیره و مدیرعامل رایمندان و نیز مدیر مرکز نوآوری بانک انصار و مشاور تحول دیجیتال بانک‌ها ودیگر شرکت‌ها اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.