راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جیبی‌مو در دو عنوان شغلی دعوت به همکاری ‌می‌کند

شرکت نوآوران راهبرد سپهر پایا (جیبی‌مو) با مجوز پرداخت‌یاری بانک مرکزی در سال ۱۳۹۶ با تکیه‌بر فعالیت تیمی متشکل از متخصصین و جوانان خلاق و باانگیزه تأسیس شد تا دریافت و انتقال پول را به‌عنوان یکی از نیازهای بزرگ جامعه برای افراد و کسب‌وکارها تسهیل کند. اکنون این خدمات تبدیل به بازوی مالی سازمان‌های بزرگ و مطرح کشور شده‌اند.
این شرکت که از مجموعه شرکت‌های گروه مالی فارابی محسوب می‌شود، در سال محصول جدیدی تحت برند چاهار معرفی کرده که با تکیه‌بر توان، مسئولیت‌پذیری و روحیه تیمی همکاران خود نقش مهمی در صنعت فین‌تک کشور ایفا می‌کند.

اکنون شرکت نوآوران راهبرد سپهر پایا (جیبی‌مو) در راستای تکمیل نیروی انسانی خود در دو عنوان شغلی مسئول دفتر مدیرعامل و کارشناس‌فروش از متخصصان دعوت به همکاری می‌کند.

مسئول دفتر مدیرعامل

شرح وظایف و مسئولیت‌ها:

  • مسئول هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر مدیریت
  • جمع‌آوری، تهیه و تدوین گزارشات مدیریتی جهت ارائه به مدیرعامل و هیئت‌مدیره
  • هماهنگی جلسات، برنامه‌های روزانه و هماهنگی ایاب و ذهاب و سفرهای کاری مدیران ارشد
  • هماهنگی و همکاری در پیشبرد عملیات روزانه دفتر و امور اداری
  • تنظیم، ارسال، پیگیری، ثبت و دریافت نامه‌ها، مکاتبات و مراسلات
  • پاسخگویی و پیگیری ارتباطات داخلی و خارجی
  • همکاری با تیم کسب‌وکار با تهیه مستندات و هماهنگی‌های واحد کسب‌وکار
  • کمک به برنامه‌ریزی رویدادها و سازمان‌دهی گردهمایی‌های شرکتی

توانمندی‌ها و شرایط احراز شغل:

  • آشنایی با نرم‌افزارهای آفیس و نرم‌افزارهای اداری عمومی
  • توانایی برقراری ارتباط کلامی و نوشتاری عالی

شرایطی که مزیت محسوب خواهد شد:

  • آشنایی با سیستم‌های پرداخت الکترونیک و بانکداری
  • داشتن سابقه کار مرتبط

ساعات کاری:

شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۶ عصر.

مزایا:

  • امکان استفاده از شرایط ساعت شناوری در صورت لزوم با تأیید مدیر
  • صبحانه و ناهار
  • هدایای مناسبتی
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش‌های فصلی مبتنی بر عملکرد فردی و تیمی

کارشناس فروش

شرح وظایف و مسئولیت‌ها:

  • برقراری ارتباط با مشتریان هدف‌گذاری شده، پیگیری و پیشبرد مذاکرات و فروش B2B و B2C
  • ثبت اقدامات، اعلام قیمت و گزارشات فروش
  • تنظیم مستندات موردنیاز مشتریان، هماهنگی ارسال و پیگیری نتایج
  • هماهنگی و پیگیری امور قراردادی مشتریان
  • پاسخگویی به سؤالات و مسائل مربوط به فروش
  • پیگیری تلفنی فرصت‌های فروش روزانه
  • هماهنگی و تنظیم جلسات فروش و دمو

توانمندی‌ها و شرایط احراز شغل:

  • آشنایی با نرم‌افزارهای آفیس و نرم‌افزارهای اداری عمومی
  • توانایی برقراری ارتباط کلامی و روابط عمومی بالا
  • برخورداری از هوش بالا و قدرت یادگیرندگی
  • ظاهری آراسته و منضبط

شرایطی که مزیت محسوب خواهد شد:

  • تجربه در صنعت پرداخت الکترونیک و پرداخت‌یاری
  • دانش‌آموختگان رشته‌های IT، تجارت الکترونیک، مدیریت
  • سابقه فروش سازمانی در صنعت فناوری و OPEN-API
  • فعال در شبکه‌های اجتماعی

ساعت کاری:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18

مزایا:

  • امکان استفاده از شرایط ساعت شناوری در صورت لزوم با تأیید مدیر
  • صبحانه و ناهار
  • هدایای مناسبتی
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش‌های فصلی مبتنی بر عملکرد فردی و تیمی

علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به نشانی hr.chaahar@gmail.com ارسال کنند.

منبع جیبی‌مو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.