راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تارا برگزیده جشنواره فاوا در بخش کسب‌وکارهای فراگیر دیجیتال شد

شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا برگزیده بخش کسب‌وکارهای فراگیر دیجیتال در جشنواره فاوا شد.

به گزارش راه پرداخت، دهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) ۲۱ شهریورماه در جزیره کیش برگزار شد. این جشنواره در خارج از پایتخت برگزار شد و بیش از ۳۵۰ شرکت فعال در حوزه ICT در آن حضور داشتند. 

قابل ذکر است که جشنواره فاوا بر چهار محور اصلی شامل شبکه ملی اطلاعات، دولت هوشمند، صنعت فضایی و اقتصاد دیجیتال متمرکز است. این رویداد با قرائت پیامی از سوی وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستار هاشمی، برگزار شد.


انتخاب تارا به عنوان کسب‌وکار برتر بخش اقتصاد دیجیتال


برگزیده بخش سکوها و کسب‌وکارهای فراگیر دیجیتال کشور دهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) تارا اعلام شد. تارا برگزیده در بخش اقتصاد دیجیتال جشنواره فاوا بود. دلیل انتخاب تارا تلاش‌های این شرکت در ارائه خدمات مالی و اعتباری نوین به گروه‌های جامعه در ایران و ارائه با کیفیت سرویس فنی این اپلیکیشن عنوان شده است. آرین افشار، مدیر ارشد رشد تارا به نمایندگی از این شرکت در جشنواره فاوا حضور داشت و تقدیرنامه را دریافت کرد.


مروری بر تاریخچه فعالیت تارا


تارا از بازیگران حوزه اقتصاد دیجیتال کشور به شمار می‌رود. شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» در سال ۱۳۹۹ با هدف ارائه راهکارهای نوین در حوزه مالی و اعتباری تأسیس شد. این شرکت با پشتوانه بیش از ۵۰ سال تجربه اقتصادی و توسعه کسب‌وکار گروه صنعتی گلرنگ، یکی از بازیگران کلیدی در حوزه لندتک و اعتبار در ایران است. تارا با رسالت بهبود رفاه مالی مردم و ارائه اعتبار برای رفع نیازهای روزمره، در افزایش قدرت خرید افراد و همچنین تقویت بخش تولیدی کشور نقش ایفا می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.