راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری بانک صادرات و پرداخت الکترونیک سپهر با دکترلند

بانک صادرات با همکاری شرکت پرداخت الکترونیک سپهر و دکتر لند، خدمتی جدید تحت عنوان خرید تخفیفی و اعتباری برای جامعه پزشکان روی اپلیکیشن سپینو بانک صادرات را رونمایی و معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر در بیست و یکمین همایش سالانه انجمن علمی داروسازان ایران که از تاریخ هفتم تا دهم شهریور ماه 1403  در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی هتل الم‍پیک تهران برگزار شد، این خدمت مورد استقبال نزدیک به ۱۰۰۰ داروساز کشور قرار گرفت.
ارائه خدمات متنوع و پاسخگویی به نیاز اصناف مختلف از جمله کمک به تأمین مالی و تسهیل ارائه خدمات واحد‌های داروسازی و داروخانه‌های کشور در قالب اپلیکیشن نئوبانک صادرات ایران با عرضه یک خدمت جذاب و مقرون به‌صرفه برای این بخش از جامعه پزشکی کشور عملیاتی شد و داروسازان و داروخانه‌ها با استفاده از این خدمت، ۱۰ درصد از مبلغ خرید خود را بلافاصله به صورت بازگشت نقدی (CASH BACK) در حساب سپهری خود دریافت کنند.
از این رو تمامی پزشکان با مراجعه به مجموعه دکتر لند و معرفی به بانک صادرات ضمن دریافت کارت دکتر لندی خود در اپلیکیشن سپینو نیز در قسمت دکتر لند از خدمات فروشگاه های تخفیفی و اعتباری بهره‌مند خواهند شد.
پزشکان محترم با داشتن این کارت علاوه بر انجام امور بانکی، با خرید از طریق این کارت در فروشگاه‌های منتخب، درصدی از خرید تحت عنوان تخفیف به حساب کاربری آنها در سپینو واریز می‌شود،همچنین علاوه بر دریافت تخفیف از فروشگاه‌ها امکان دریافت خدمت و کالا به صورت اعتباری را خواهند داشت.
علاوه بر این خدمت، سرویس خرید اعتباری(BNPL)، برای تمامی فعالان حوزه درمان کشور در سپینو به صورت خرید اعتباری ارائه شده که می‌توانند برای خرید از مراکز طرف قرارداد با امکان رصد تخفیف‌های صورت‌گرفته، از این خدمت نیز بهره ببرند.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.