راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نقش و جایگاه لندتک و لون‌تک در صنعت فین‌تک

چهارمین پیش‌رویداد لندتک ایران برگزار می‌شود

دوشنبه ۸ مردادماه، ساعت ۱۹ چهارمین پیش‌رویداد لندتک ایران با عنوان «نقش و جایگاه لندتک و لون‌تک در صنعت فین‌تک» در قالب وبینار توسط راه‌کار با ارائه محمدرضا جمالی، مدیرعامل شرکت نبض‌افزار برگزار می‌گردد.

نزدیک بودن دو مفهوم تخصصی لندتک و لون‌تک در حوزه فین‌تک همواره موجب اشتباه در تحلیل‌ها و نتیجه‌گیری‌ها شده است. از این رو طی چهارمین پیش‌رویداد لندتک به بررسی این دو مفهوم پرداخته‌ایم. در این وبینار، محمدرضا جمالی ضمن بررسی دو مفهوم لندتک و لون‌تک به نقش و جایگاه آنها در صنعت فین‌تک می‌پردازد.

لون‌تک به‌طور گسترده به هر فناوری اطلاق می‌شود که تمام جنبه‌های یک چرخه عمر وام را پشتیبانی کند؛ جنبه‌هایی نظیر پلتفرم‌ها، امتیازدهی اعتباری، خدمات وام، انطباق و مدیریت ریسک، اتوماسیون، استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، پذیره‌نویسی، کشف تقلب و غیره. درواقع لون‌تک همان چیزی است که ما آن را با لندتک اشتباه می‌گیریم. لون‌تک فناوری وام‌دهی است و لندتک به طور خاص بر عمل قرض دادن پول و فناوری‌هایی که آن را تسهیل می‌کند، متمرکز است.

رویداد لندتک ایران، بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان لندتک، BNPL، پرداخت و تأمین مالی خرد ایران است که به همت کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در ۱۷ و ۱۸ مردادماه ۱۴۰۳ در سالن همایش یک‌هزار نفره ضرغام برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به شرکت در این وبینار می‌توانند از طریق لینک زیر نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.