راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کسب پروانه تأسیس مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی و حرفه‌ای  توسط شرکت مفاخر

شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی (مفاخر) بالاترین سطح پروانه تأسیس مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی و حرفه‌ای را در «نوع الف» با اعتبار ۵ساله از سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی مفاخر، پروانه «نوع الف» سازمان فنی و حرفه‌ای فقط به اشخاص حقوقی و سازمان‌هایی که دارای کارخانه بوده و از سطح علمی، امکانات و ظرفیت آموزشی مناسب و همچنین تجهیزات کارگاهی مکفی برای آموزش‌های عملی برخوردار باشند، اعطا می‌شود.

بر اساس این گزارش، پروانه  تأسیس مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی و حرفه‌ای با نام توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی باهدف ارائه خدمات یادگیری مهارتی، تربیت و پرورش نیروی کار متخصص موردنیاز بنگاه‌های اقتصادی و ارتقای مهارت‌های تخصصی و عمومی شاغلین در گروه‌های شبکه، برق و الکترونیک و فناوری اطلاعات صادر شده است.

 مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی و حرفه‌ای خوارزمی وظیفه دارد با رعایت تمامی مفاد ضوابط و دستورالعمل‌ اجرایی آیین‌نامه نحوه تشکیل و اداره آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد، با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی و سیستم‌های چندرسانه‌ای در تعامل با سایر آموزشگاه‌ها به ارائه خدمات یادگیری فنی و حرفه‌ای بپردازد.

گفتنی است، استانداردسازی دوره‌های آموزشی، امکان تجاری‌سازی آموزش و کسب درآمد برای شرکت و صدور گواهینامه‌های معتبر دوره‌های آموزشی با تأیید سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برای همکاران از جمله مزایای دریافت این پروانه است.

همچنین جذب نخبگان برای به‌کارگیری در شرکت از میان متقاضیان دوره‌های آموزشی برون‌سازمانی و ارتقای برند شرکت از دیگر امتیازات دریافت پروانه تأسیس مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی و حرفه‌ای است.

منبع توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.