راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه از وام 300 میلیونی بانک ملی برخوردار شویم؟

بانک ملی به‌منظور حمایت از مشتریانش و تلاش برای پیشبرد مسئولیت‌های اجتماعی، وام طرح مهربانی را ارائه داد. سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان است و پس از 4 ساعت از تکمیل پرونده، پرداخت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ساد24، برای دریافت این وام قرض‌الحسنه بانک ملی، افراد باید حداقل 1 میلیون تومان در حساب ویژه این طرح سرمایه‌گذاری کنند، سپس درخواست وام دهند. در وام طرح مهربانی بانک ملی باید از مبلغ سپرده‌گذاری حداقل 1 ماه و حداکثر 12 ماه گذشته باشد.

مشتریان برای دریافت این وام نیاز به یک ضامن رسمی دارند. همچنین متقاضی باید توانایی بازپرداخت اقساط را در حداکثر 60 ماه داشته باشد. این وام قرض‌الحسنه طرح مهربانی دارای کارمزد 2 تا 4 درصد است.

یکی دیگر از شرایط مهم این وام رتبه اعتبارسنجی بالا است. متقاضیان می‌توانند برای دریافت رتبه اعتبارسنجی بدون مراجعه به بانک از اپلیکیشن ساد24 استفاده کنند. توجه داشته باشند که استعلام اعتبارسنجی در ساد24 بدون کسر امتیاز است.

مشتریان در نظر داشته باشند که امتیاز این وام قابل‌انتقال است، این شرط هم برای افراد حقیقی و هم برای شرکت‌ها قابل‌استفاده است.

توجه داشته باشند که تمام شرکت‌ها و مؤسسات می‌توانند با ایجاد افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی، امتیاز ویژه خود را به کارکنان منتقل کنند.

در اپلیکیشن ساد24 کاربران می‌توانند به جزئیات تمامی وام‌های بانکی دسترسی داشته باشند و اقساط وام موردنظر را محاسبه ‌کنند. همچنین کاربران می‌توانند پس از دریافت وام، استعلام تسهیلات بگیرند. علاقه مدان جهت اطلاعات بیشتر به وبلاگ ساد24 مراجعه کنند.

منبع ساد24
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.