راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

از ظاهر جدید سایت دیجی‌شهر رونمایی شد

فروشگاه خرید اقساطی دیجی‌شهر به‌تازگی از ظاهر جدید سایت خود رونمایی کرد. این تغییرات با هدف بهبود تجربه کاربری توسط تیم محصول دیجی‌شهر طراحی و اجرا شده است. در این نسخه تلاش شده است با ارائه اطلاعات کامل‌تر و رابط کاربری مدرن، مسیر دریافت اعتبار کالا را برای کاربران ساد‌ه‌‌تر شود.

به گزارش روابط عمومی دیجی‌شهر، این فروشگاه آنلاین خرید اقساطی متعلق به بانک شهر است که تا سقف ۲۰۰میلیون تومان اعتبار خرید کالا ارائه می‌دهد. متقاضیان می‌توانند بدون پیش‌پرداخت تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با امکان پرداخت اقساط تا ۶۰ ماه برای خرید لوازم دیجیتال، گوشی موبایل، لوازم‌خانگی، طلا و زیورآلات، موتورسیکلت و … از این فروشگاه اعتبار دریافت کنند.

امید آراسته، مدیر تیم محصول دیجی‌شهر در رابطه با نسخه جدید سایت گفت: «بازطراحی لندینگ دیجی‌شهر یکی از اهداف تیم محصول بود که در اواخر سال ۱۴۰۲ شروع شد. هدف این لندینگ آشنایی کاربران با شرایط دریافت وام و فرایندهای آن است و یکی از مهم‌ترین صفحات دیجی‌شهر به شمار می‌رود. نسخه قدیمی لندینگ از نظر فنی مشکلاتی داشت که باعث شده بود تغییرات در آن بسیار زمان‌بر و سخت شود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم لندینگ را از ابتدا بنویسیم. نسخه جدید از نظر پرفورمنسی عملکرد بسیار بهتری نسبت به نسخه قبلی دارد، همچنین بر اساس تغییرات اخیر برند بوک دیجی شهر بازطراحی شده است.»


قبل از دریافت وام، محاسبه کنید


زمانی که کاربران وارد سایت دیجی‌شهر می‌شوند، بخش محاسبه اقساط وام در بالاترین قسمت سایت قرار گرفته است. کاربران به هنگام بازدید از صفحه اصلی می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان، مبلغ وام و مدت زمان اقساط را انتخاب کنند و بر اساس آن، قسط ماهانه خود را ببیند.


مسیر دریافت اعتبار کالا را تصویری ببینید


صفحه راهنمای دیجی‌شهر، کامل‌ترین اطلاعات درباره نحوه ثبت درخواست وام را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند تمام مراحل درخواست وام و درخواست ضمانت خود را به‌صورت تصویری همراه با مدارک موردنیاز، در این صفحه مشاهده کنند.


درباره تجربه خرید مشتریان بخوانید


یکی از بخش‌های کاربردی که می‌توان در خرید و دریافت خدمات کاربران تاثیرگذار باشد، خواندن تجربه مشتریان دیگر است. کاربران برای اطمینان از خرید و تجربه دریافت خدمات بهتر می‌توانند نظرات مشتریان دیجی‌شهر را بخوانند و از نوع کالا و مبلغ اعتبار دریافتی‌شان مطلع شوند.

منبع دیجی‌شهر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.