راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازرگانی مبناکارت آریا فعالیت خود را در حوزه غیربانکی توسعه می‌دهد

سمیرا خسروآبادی و حسین نیکپور، مدیران فروش شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا، طی گفت‌وگویی در حاشیه نمایشگاه الکامپ از تصمیم این شرکت برای حضور هرچه بیشتر در حوزه غیربانکی گفتند. مدیران فروش بازرگانی مبنا کارت آریا معتقدند که الکامپ این فرصت را ایجاد می‌کند که این شرکت بتواند محصولات خود را به دایره بزرگتری از مشتریان ارائه کند.


هدف سال جاری برای مبناکارت، ورود  هرچه بیشتر به حوزه غیربانکی است


خسروآبادی در بخش اول صحبت‌های خود بیان کرد: «بیشتر درخشش بازرگانی مبناکارت آریا در سال‌های اخیر در حوزه بانکی بوده و این شرکت همیشه در نمایشگاه‌های مرتبط با حوزه بانکی مثل نمایشگاه بانکداری الکترونیک یا سیملس دبی شرکت کرده و غرفه‌دار بوده است. امسال نیز بعد از حدود 10 سال در نمایشگاه الکامپ شرکت کردیم.»

سمیرا خسروآبادی

خسروآبادی دلیل غیبت طولانی‌مدت بازرگانی مبناکارت آریا در الکامپ را تمرکز این شرکت در حوزه بانکی اعلام کرد. او در ادامه افزود که مبناکارت قصد دارد به حوزه‌های غیربانکی نیز وارد شود او در این خصوص گفت: «هدف مبناکارت آریا برای سال جاری این است که فعالیت‌هایش را در حوزه‌های غیربانکی مثل فروش در سازمان‌های مختلف دنبال کند. الکامپ هم فرصتی بود تا بتوانیم با مشتریان غیربانکی خود از نزدیک در ارتباط باشیم.»

او در ادامه خاطرنشان کرد که مبناکارت آریا فعالیت خود را در وضعیت‌های سخت اقتصادی بصورت مطلوب ادامه می‌دهد و نیازهای مشتریان خود را در ورود کالا تأمین می‌کند.


برای جذب مشتریان غیربانکی به الکامپ آمده‌ایم


حسین نیکپور، مدیر فروش شرکت بازرگانی مبناکارت آریا نیز در ادامه درباره علت حضور این شرکت در الکامپ ۲۷ گفت: «مبناکارت آریا با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه تأمین و فروش تجهیزات بانکی و ماشین‌های اداری، افتخار داشته که امسال در نمایشگاه الکامپ شرکت کند. هدف اصلی ما برای شرکت در الکامپ، رفع نیازهای حوزه فناوری مجموعه‌ها و خریداران بانکی و غیربانکی است.»

حسین نیکپور

نیکپور در ادامه محصولاتی که مبناکارت در الکامپ ۱۴۰۳ عرضه کرده را معرفی کرد: «محصولات مبناکارت هم در حوزه سخت‌افزار و هم در حوزه نرم‌افزار است و مباحث احراز هویت، صدور کارت‌های متنوع پرسنلی و امنیتی را پوشش می‌دهد. همچنین دارای محصولاتی است که راهکارهای جامع را دربرمی‌گیرند.»

او در انتها الکامپ را فرصتی برای ارائه محصولات غیربانکی مبناکارت معرفی کرد و گفت: «مبناکارت چندسالی در الکامپ شرکت نکرد؛ ازجمله سال گذشته، اما با بررسی نیازهای بازار متوجه شدیم که فارغ از فضای بانکی و در فضای سازمان‌ها هم برای محصولات و خدمات ما مشتریان زیادی وجود دارد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم بعد از چندین سال در الکامپ شرکت کنیم و محصولات جدیدمان را نمایش دهیم تا بتوانیم یک سهم  متناسب از بازارهای جدید را برای مبناکارت در حوزه‌های غیربانکی فعال کنیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.