راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پاسخ به نیازهای شبکه‌های اداری و شعب با روتر بومی

عوامل مؤثر در رسیدن به شاخص‌های پایداری، امنیت و کیفیت در زيرساخت از زبان رسول قربانی مدیرعامل شرکت زیرساخت امن خدمات تراكنشی

رسول قربانی، مدیرعامل شرکت زیرساخت امن خدمات تراكنشی در پنل «توسعه زیرساخت‌های نظام پرداخت» عوامل رسيدن به شاخص‌های پایداری، امنیت و کیفیت این شرکت را تشریح کرد و با محصول جدید شرکت زیرساخت امن خدمات تراكنشی؛ روتر بومی مبتنی بر نرم‌افزار جهت تأمین نیازهای شبکه‌های اداری و شعب در الکامپ حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت زیرساخت امن، رسول قربانی در پنل «توسعه زیرساخت‌های نظام پرداخت» که در نمایشگاه الکامپ برگزار شد، اعلام کرد: «پیشرفت تکنولوژی و تغییر نیاز مصرف‌کنندگان، تعیین می‌کند که بانک‌ها باید چه خدماتی را توسعه دهند و یا آن را ایجاد کنند.»

او اظهار کرد: «با رشد تکنولوژی و افزایش بلوغ بهره‌برداری از آن، کاربران، علاقه‌مند به انجام پرداخت‌ها و فعالیت‌های بانکی خود با تنها چند کلیک به‌جای حضور فیزیکی در شعب بانک‌ها شدند.»

قربانی معتقد است که باتوجه‌به علاقه‌مندی‌های جدید مشتریان، شرکت‌های زیرساختی برای توسعه زیرساخت‌های لازم خدمات پولی و مالی آنلاین شکل‌گرفته، بسترهای لازم برای ارائه سرویس‌های آنلاین را توسعه دادند.

او با بیان اینکه شرکت زیرساخت امن باهدف طراحی و توسعه زیرساخت‌های لازم برای شبكه بانكي و پرداختي تشکیل شده اضافه کرد: «شروع به آماده‌سازی بسترهای شبکه و مراکز داده و در ادامه امنیت برای سامانه‌های پرداختی، پولی و بانکی از جمله فعالیت‌های شركت زیرساخت امن خدمات تراکنشی است.»

قربانی یکی از اهداف مهم شرکت زیرساخت امن را ارائه سرویس‌های پایدار، امن و باکیفیت به مشتریان بانکی و پرداختی اعلام کرد و گفت: «برای تحقق این هدف شرکت زیرساخت باید از تکنولوژی‌های جدید با فرایندهای دقیق و مشخص و نیروی انسانی متخصص استفاده کند که ترکیب این سه عامل منجر به رسیدن به شاخص‌های پایداری، امنیت و کیفیت می‌شود.»

قربانی اولین عامل رسیدن به شاخص‌های یادشده را تکنولوژی خواند و اظهار کرد: «در حوزه تکنولوژی، شرکت زیرساخت امن از تجهیزات و راهکارهای بروز دنیا برای زیرساخت‌های خود استفاده می‌کند و همین بروز بودن نتیجه‌اش دسترسی‌پذیری بالای سرویس‌هایی است که در زیرساخت‌های ما میزبانی می‌شوند.»

او عامل دوم را استفاده از فرایندهای کاری دقیق برای نگهداری این زیرساخت‌ها دانست و گفت: «شرکت زیرساخت برای این زیرساخت‌های فنی، فرایندهایی تدوین و عملیاتی کرده که از جمله می‌توان به فرایند مدیریت تغییرات، مدیریت پیکربندی، مدیریت رخداد، مدیریت آسیب‌پذیری و… اشاره کرد.»

مدیرعامل شرکت زیرساخت امن عامل سوم را نیروی انسانی متخصص و باتجربه اعلام کرد و گفت: «این شرکت با داشتن بیش از 330 نفر نیروی متخصص با فرایندهای اشاره شده و نقش‌ها و مسئولیت‌های مشخص، توسعه و نگهداری زیرساخت‌های خود را باکیفیت مناسب انجام می‌دهد.»

قربانی همچنین افزود، شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی در نمایشگاه الکامپ با محصول جدید روتر بومی که مبتنی بر نرم‌افزار است و نیازهای شبکه‌های اداری و شعب را برآورده می‌کند، حضور یافته است که این محصول ارتباطی باکیفیت و امن برای شعب مختلف یک سازمان را مهیا می‌سازد.

منبع زیرساخت امن خدمات تراكنشی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.