راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برنامه‌های هلدینگ تفتا در الکامپ بیست‌و‌هفتم

هلدینگ تفتا که از حدود 9 سال پیش باهدف خدمت‌رسانی در قالب بازوی فناوری و نوآوری بانک تجارت کار خود را آغاز کرده است، در نظر دارد تا با حضور در نمایشگاه الکامپ امسال، از جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه ارائه خدمات نوین بانکی رونمایی کند.

حضور تفتا در بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه الکامپ، در قالب مجموعه‌ای یکپارچه از تمام هشت زیرمجموعه‌ این هلدینگ، به همراه نمایندگانی از بانک تجارت در یک غرفه واحد خواهد بود. بر اساس برنامه‌ اعلام شده از سوی این هلدینگ، الکامپ امسال فرصتی برای رونمایی از فناوری‌های نوین، خدمات و محصولات جدید در نظام بانکی است که در یک سال اخیر توسعه یافته است و بازدیدکنندگان می‌توانند از نزدیک با بخشی از سرویس‌های ارائه شده آشنا شوند.

ایران کیش، از جمله زیرمجموعه‌های شاخص تفتا که بیش از همه در قالب فراهم‌کردن زمینه‌های لازم برای ارائه خدمات پرداخت و کارت‌های اعتباری فعالیت می‌کند، برنامه دارد تا در نمایشگاه امسال ضمن تشریح سرویس پرداخت غیرتماسی، از تغییرات اعمال شده در زیرساخت‌های خود رونمایی کند. ارائه و توضیح در مورد جزئیات بیشتر از ریال دیجیتال نیز که اخیراً در کیش از آن رونمایی شد، از دیگر برنامه‌های ایران کیش برای نمایشگاه امسال است. 

تکنوتجارت، از دیگر زیرمجموعه‌های این هلدینگ که در قالب سرمایه‌گذار خطرپذیر بانک تجارت برای مشارکت در طرح‌های نوآورانه وارد عمل می‌شود، قرار است از شماری از جدیدترین سرمایه‌گذاری‌هایی که در یک سال اخیر انجام داده رونمایی کند. بر اساس اعلام مدیران این شرکت، پروژه کارخانه نوآوری تژینو، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در نمایشگاه امسال موردبحث قرار می‌گیرد.

داتا با معرفی 7 محصول و سرویس جدید به الکامپ امسال خواهد آمد و از آخرین دستاوردهای به‌دست‌آمده در زمینه هوشمندسازی و استخراج تحلیل‌های داده‌محور رونمایی خواهد کرد. سامانه‌های مدیریت چرخه مشتری (CLM)، نرم‌افزار اعتبارسنجی مشتریان، سامانه مدیریت ریسک (RMIS)، سامانه شناسایی مشتریان بالقوه، سامانه مدیریت و وصول مطالبات، ارزیابی بلوغ مدیریت داده و برنامه جامع حاکمیت داده از خدمات و محصولاتی است که شرکت داده و اعتبارسنجی تجارت ایرانیان (داتا) در نمایشگاه الکامپ امسال معرفی می‌کند.

در الکامپ امسال، همچنین تمرکز «تجارت شایان» بر تشریح محصولات «تأمین نو» و «صنف نو» خواهد بود و بر اثرات آن در به‌حداقل‌رساندن مراجعه مشتریان به بانک تأکید خواهد شد. تشریح تغییرات ایجاد شده در سرویس‌های مرتبط با باشگاه مشتریان بانک تجارت، نیز از جمله برنامه‌های «چابک تجارت» برای الکامپ امسال است. احتمالاً برنامه سیمرغ تجارت نیز رونمایی از اپلیکیشن‌های جدیدی خواهد بود که باهدف بهبود تجربه بانکداری شخصی در این مدت ارائه شده‌اند.

زفتا که در بخش ارائه خدمات تخصصی در حوزه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک تجارت ایفای نقش می‌کند، در نظر دارد تا ضمن معرفی محصولات جدید خود، دمویی از نحوه عملکرد آنها ارائه کند. این مجموعه در نظر دارد تا با برگزاری برخی کارگاه‌های تخصصی، به بیان تجارب حاصل شده در این حوزه بپردازد و زمینه ارتباطات بیشتر فعالان این حوزه با یکدیگر را فراهم کند.

تاتا نیز که باهدف ارائه راهکارهای جامع در حوزه تسهیلات و اعتبارات برای بانک‌ها، خصوصاً بانک تجارت در حال فعالیت است، با حضور در غرفه تفتا، زمینه‌ساز بهبود ارتباطات فعالان اکوسیستم فناوری‌های بانکی با یکدیگر و انتقال تجارب موفق خواهد بود.

از زمان تأسیس شرکت تفتا و اضافه‌شدن تدریجی زیرمجموعه‌های جدید به این هلدینگ، این مجموعه همواره توجه به رشد اقتصاد دیجیتال و تعامل با زیست‌بوم نوآوری کشور را در اولویت قرار داده است. تفتا در تلاش است تا با توجه ظرفیت‌های موجود در جامعه استارت‌آپی و فین‌تکی، تعامل میان بانک و اکوسیستم فین‌تک کشور را بهبود دهد و با رفع چالش‌های بانک تجارت در این زمینه‌ها، موجب گسترش خدمات این بانک شود.

اکنون بیش از سه هزار نیروی متخصص در قالب 8 شرکت زیرمجموعه این هلدینگ مشغول فعالیت هستند. چشم‌انداز تفتا از حضور در این حوزه، تبدیل شدن به برترین هلدینگ فناوری و نوآوری در میان بانک‌های کشور و پیشرانی در تحول دیجیتال بانکی و فناوری‌های مالی است.

حضور هر ساله تفتا در نمایشگاه الکامپ، فرصتی برای آشنایی با آخرین دستاوردها و بهبود ارتباطات اکوسیستم نوآوری‌های بانکی است. علاقه‌مندان به حضور و بازدید از غرفه تفتا، می‌توانند از نهم تا دوازدهم تیرماه، به سالن 8 نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.