پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
همه چیز در مورد تلفنبانک موسسه اعتباری توسعه / راهنمای آموزشی
هدف از راهاندازی تلفنبانک در مؤسسه اعتباری توسعه، کاهش فاصله و اتلاف وقت برای دستیابی به خدمات بانکی است. تلفنبانک فارغ از محدودیتهای دسترسی و مکانی، با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان، امکان استفاده از اطلاعات مربوط به حسابها را فراهم میآورد.
با خدمات 24 ساعته تلفنبانک، حسابها همیشه در دسترس خواهد بود و برای این کار میتوانید از تلفن ثابت و همراه استفاده نمایید.
شماره تلفنبانک: 02181461
.
امکانات تلفنبانک
- اطلاع از موجودی
- اطلاع از صورتحساب به صورت شنیداری یا دریافت صورتحساب از طریق دورنگار
- پرداخت قبض
- انتقال وجه
- عملیات تسهیلات
- عملیات چک
- مسدود کردن کارت
- عملیات تغییر رمز و نام کاربری
- اطلاع از شماره شبا
.
نحوه ورود به سامانه تلفنبانک
ابتدا با شماره تلفنبانک موسسه اعتباری توسعه (02181461) تماس بگیرید.
سپس در پیغامی از شما خواسته میشود تا نوع ورود خود را انتخاب کنید. عملکرد هر کلید برای انتخاب نوع ورود را در ادامه میبینید:
- کلید 1: ورود با کارت
- کلید 2: ورود با شماره سپرده
- کلید 3: ورود با نام کاربری
- کلید 4: ورود با شماره مشتری
- کلید 5: ورود به عنوان مهمان
.
ورود با کارت
1. پس از انتخاب گزینه ورود با کارت، از شما خواسته میشود تا شماره کارت خود را وارد نموده و کلید مربع (#) را فشار دهید.
2. سپس از شما درخواست میشود رمز دوم خود را وارد کنید و کلید # را بزنید.
3. در ادامه موجودی کل و موجودی قابل برداشت حساب خود را میتوانید بشنوید.
4. پس از شنیدن موجودی حساب، در پیامی خدمات منوی اصلی کارت معرفی میشود که با فشردن هر کلید از طریق تلفن به آن دسترسی پیدا خواهید کرد. عملکرد هر کلید را در ادامه میخوانید:
- کلید 1: انسداد کارت
- کلید 2: دریافت موجودی
- کلید 3: صورتحساب
- کلید 4: مدیریت پرداخت
- کلید 5: انتقال وجه کارتی
.
ورود با شماره سپرده، نام کاربری، یا شماره مشتری
پس از ورود به استفاده از هریک از روشهای بالا ماننده ورود با نام کاربری یا شماره مشتری یا شماره سپرده، موجودی کل و قابل برداشت شما گفته میشود.
پس از شنیدن موجودی، خدمات اصلی این بخش به شما معرفی میشود که نحوه عملکرد هر کلید بر روی دستگاه تلفن به شما گفته میشود. در ادامه عملکرد هر کلید را میبینید:
- کلید 1: مدیریت سپرده
- کلید 2: انتقال وجه
- کلید 3: مدیریت پرداخت
- کلید 4: مدیریت چک
- کلید 5: مدیریت تسهیلات
- کلید 6: مدیریت کارت
- کلید 7: تغییر تنظیمات
- کلید 8: خدمات عمومی
- کلید 9: تغییر سپرده پیشفرض
.
ورود به سیستم به عنوان مهمان
پس از زدن کلید 5 و ورود به عنوان مهمان، شماره حساب خود را وارد کنید و کلید # را بزنید. سپس میتوانید شماره شبای خود را از طریق پیامی که گفته میشود بشنوید.
منبع: موسسه اعتباری توسعه