راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتشار دومین کالکشن ان‌اف‌تی پلیس دبی

کسری حسنی / پس از موفقیت اولین مجموعه ان‌اف‌تی منتشر شده توسط پلیس دبی، این ارگان در حال آمادگی برای انتشار مجموعه دوم خود است. آژانس اجرای قانون این کشور اعلام کرد که مجموعه بعدی در نمایشگاه فناوری اطلاعات خلیج‌فارس 2022 (GITEX)، عرضه خواهد شد.

پلیس دبی اولین نهاد دولتی در امارات متحده عربی و یکی از اولین‌ها در جهان بود که اقدام به انتشار ان‌اف‌تی کرد. پروژه اول، موردتوجه بیش از 23 میلیون نفر قرار گرفت و این آژانس ادعا کرد که از آن زمان تاکنون بیش از 7000 پیام از افراد علاقه‌مند به این توکن‌ها دریافت کرده است.

خالد ناصر الرزوقی، مدیر کل هوش مصنوعی پلیس دبی گفت: «برای تأیید آدرس کیف پول دیجیتال با همه شرکت‌کنندگان تماس گرفته شد و افرادی که شرایط لازم را داشتند، در یک قرعه‌کشی در لیست نهایی قرار گرفتند که از این میان 150 نفر برنده شدند و دارایی دیجیتال پلیس دبی را به‌صورت رایگان دریافت کردند.»

او همچنین تأیید کرد که درست مانند مجموعه اول، افراد خارج از کشور این فرصت را خواهند داشت که قطعه‌ای از مجموعه جدید را به‌صورت رایگان در اختیار داشته باشند.

الرزوقی در گزارشی دیگر امارات، نیجریه، هند، ایالات متحده آمریکا و عربستان سعودی را پرتعامل‌ترین کشورها معرفی کرد. این کشورها مجموعاً 589173 بازدید از اخبار مربوط به ان‌اف‌تی پلیس دبی را به خود اختصاص داده‌اند. او گفت: «از این تعداد 418 هزار و 693 بازدید در توییتر، 24 هزار و 282 بازدید در فیس‌بوک و 146 هزار و 198 بازدید در اینستاگرام بوده است.»

اخیرا هم حمدان بن محمد ولیعهد دبی، از یک طرح استراتژیک برای افزایش تعداد شرکت‌های بلاکچین و متاورس در این کشور از 1000 به 5000 شرکت رونمایی کرد. این استراتژی که به‌عنوان استراتژی متاورس دبی شناخته می‌شود، باهدف حمایت از 40000 شغل مجازی و افزودن 4 میلیارد دلار به اقتصاد دبی طی پنج سال آینده انجام می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.