پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
حضور هلدینگ دادهورزی سداد در نمایشگاه همافزایی مدیریت به همراه بانک ملی
نخستین نمایشگاه همافزایی مدیریت ایران در تاریخ ۲ الی ۴ مردادماه در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ شب برگزار شد. سداد در این رویداد در کنار بانک ملی ایران، در این نمایشگاه حضور یافت و از محصولات و خدمات خود از جمله BTM، احراز هویت و بام سازمانی رونمایی کرد.
بام سازمانی
باتوجهبه اهمیت ویژه مشتریان و سازمانهای بزرگ که عموماً بهصورت چند شرکتی و هلدینگ مدیریت میشوند ارائه خدمات و سرویسهای خاص نرمافزاری به این گروه از مشتریان ضروری است. جهت مرتفع کردن نیاز بانکداری سازمانی (اینترنت بانک سازمانی) بهنحویکه پل ارتباطی سازمان و بانک را فراهم آورد عملیاتی شد. از جمله ویژگیهای بام سازمانی به موارد زیر میتوان اشاره کرد:
- امکان تعریف ساختار سازمانی
- مدیریت کاربران و سطوح دسترسی
- گزارش صورتحساب
- امکان تقسیم وجوه و واریز حقوق
- گزارش ریز تراکنشها
زیرساخت احراز هویت دیجیتال بانک ملی (دان)
احراز هویت دیجیتال یکی از پایههای بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات دیجیتال نوآورانه به مشتریان است. احراز هویت دیجیتال بانک ملی دارای قابلیتهای زیر است:
- مجهز به بروزترین الگوریتمهای هوشمند تشخیص چهره (Face Recognition)، زنده بودن (Liveness Detection)، جعل عمیق (Deepfake Detection)
- پشتیبانی از طیف گستردهای از تعاملات انسانی (Awareness Detection)
- قابلیت یکپارچهسازی با سایر زیرساختهای امضای الکترونیک
- قابلیت کنترل توسط اپراتور در صورت لزوم
- قابلیت اسکن هوشمند کارت ملی و استخراج خودکار مشخصات هویتی
- قابلیت اسکن هوشمند تصویر امضای کاربر
BTM راهکاری یکپارچه و هوشمند
BTM یک پلتفرم یا محصول نرمافزاری مبتنی بر بام است که روی انواع کانالهای بانکی ازجمله کیوسک، خودپرداز، اینترنت بانک، همراه بانک، موبایل وب و دیگر بسترها اجرا میشود و تجربه یکپارچهای را در تمام این بسترها به مشتریان ارائه میکنند. تمرکز این راهکار بر تجربه کاربری و هوشمندی است.که مهمترین خصوصیات و ویژگیهای راهکار BTM به شرح زیر است:
- ارائه خدمات هوشمند مبتنی بر کانال فراگیر
- ارائه خدمات ارزی و ریالی همزمان
- تجربه کاربری یکسان با گوشیهای لمسی
- گویا سازی ویژه نابینایان
- شخصیسازی بر اساس پروفایل کاربر
- ارائه گیمیفیکیشن و سرویسهای مدرن